čtvrtek 15. prosince 2016

Balíček od čtenářky Veroniky - moc potěší


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního zcela neplánovaného článku.

Začátkem listopadu jsem vyhlašovala moji podzimní soutěž a výherkyní se stala moje pravidelná čtenářka Veronika.

Obratem mi odepsala, že za výhru moc děkuje a jestli mi může také něco poslat.

Inu adresu jsem jí poslala, ale rovnou jsem jí napsala, že si nemá dělat škodu, no nyní se podíváme, co všechno mi krásně zabalené poslala a ještě jednou jí velice děkuji, protože balíček mi udělal obrovskou radost. :-))


Tato naprosto nádherná svíčka mi udělala asi největší radost, nedávno jsem jí někde viděla a říkala jsem si, že bych si jí také mohla pořídit a inu ejhle mám ji doma a už se na ní velice těším.


Svíčka je skutečně povedená, ty detaily, růžička z mašličky naprostá krása.


Svícínek Ikea je klasika, která nikdy neomrzí, naopak jsem naprosto nadšená, že mám tuto tmavě šedou variantu k té bílé mi bude krásně pasovat.


Balea perly do koupele jsou parádní, tyto s jasmínem a lilií krásně ovoní koupel  a krásně zabarví vanu.


Navíc jsou velice dobře cenově dostupné a rozhodně Vám je mohu vřele doporučit.


Balea Sweet Smoothie sprchový gel je také moc prima, již jsem ho měla a byla jsem s ním velice spokojená.

Jen se opět omlouvám za fotky a hlavně světlo, ale přes týden skutečně není kdy fotit, když přijdu z práce domů, tak je tma tmoucí.


Ještě jednou Verunce moc a moc děkuji a dárečky mi udělaly neskutečnou radost.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...