pondělí 26. prosince 2016

A takový byl Štědrý den 2016 ...


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, kde Vám představím a trochu přiblížím náš letošní Štědrý den.

Vánoce se snažíme trávit v rodinném kruhu a v klidu a pokoji.

Letos pro mě svátky začali jednak adventem, ale také pátkem 23.12. kdy jsem měla dovolenou a šli jsme dokoupit nějaké drobnosti, které nám chyběly.


Tradičně na Štědrý den jezdíme k mým rodičům, kde jsme společně na oběd a poté jdeme na hřbitov rozsvítit svíčku prarodičům a tetě a poté se účastníme společné akce "zpívánky dětí u živého betléma", poté si popřejeme krásné svátky a vrátíme se zpět do Prahy, ani letos to nebylo jinak.


Máma má hned dvě vánoční hvězdy, jednu bílou malinkatou a jednu krásně červenou, která zdobí jídelní stůl.


Barborka ve váze ani cukroví nesmí chybět.


Stůl je vánočně nazdobený, jak jinak.


K obědu bývá klasicky vinná klobása a bramborová kaše.


Také jsou již nachystané řízky.


Tyto se smaží pro mě, já doma nesmažím vůbec, tak mi je máma vždy připraví vč. bramborového salátu, který má naprosto nejlepší, já takový neudělám.



Stromeček nesmí chybět.


Po obědě jsme si povídali a můj muž relaxoval v obýváku.


Dárečky byly připraveny na převoz k nám domů.


Svícínek, který jsme dávali na hřbitov.


Zapálili jsme svíčku a hurá domů a příprava večeře.


K večeři jsme měli lososa.


Moji rybí polévku, kterou dělám na másle orestuji kořenovou zeleninu, přidám řapíkatý celer, zaliju vývarem, přidám filé a krevety, provařím, dokořením a rozmixuji.


Maminčin bramborový salát je stejně nejlepší.


Kuřecí řízečky nesmí chybět.


Nazdobila jsem i ovoce do košíčku.


Lososa jsem dodělávala v troubě, protože byl příliš vysoký.


Můj muž připravil slavnostní stůl, kde nesmí chybět adventní věnec.


Mezitím se daly dárky pod stromeček a naše Izinka u toho musela asistovat, kdybyste se divili proč máme všude ty zelené krabice a prázdné košíky, tak to je právě pro naší čtyřnohou lásku, moc ráda si v nich hoví a hajá.


Náš malinkatý stromeček.


Izinka se uvelebila na dárcích.


Moc se jí tam líbilo, zvláště na těch měkkých dárcích.



Aromalampičky samozřejmě hořely a v nich i YC vosk.


Namazala jsem na večer i jednohubky, dělala jsem krabí pomazánku a pak klasickou česnekovou.


Izinka okukuje dárečky.


Na stole je již vše připraveno, řízečky pro mého muže.


Salátek pro oba.


Losůsek se také dopekl.


Moje rybí polévka naservírována, tak se může začít večeřet.


Ještě sváteční foto.


K tomu nám celý večer hrály vánoční koledy.


Izinka musela být stále s námi, to je jasná věc.


Svíčky hoří, vše v pořádku.


I Izinka ochutnala.



Losos se velice povedl a s kombinací s řízečkem a bramborovým salátem to byla veliká ňamina.

Moje menší porcička, ale vše stačilo.



Izinka dostala samozřejmě také.


No a k dobrému jídlu jsme si dali i dobré víno, toto je Prosecco.


Po večeři jsme šli ke stromečku a rozdali si dárečky, které Vám představím v dalších článcích.

No a večer se ďobaly jednohubky.


No a to byl letošní náš Štědrý den, který jsme si velice užili.

No a jak Vy jste trávili Štědrý den??

přeji Vám krásný a pohodový druhý svátek vánoční.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...