úterý 22. listopadu 2016

Výhodné nákupy Yves Rocher


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, potažmo jako každý den, kdy zveřejňuji článek.
Dnes je to o prvních listopadových nákupech.
Jelikož kosmetická značka Yves Rocher posílá super výhodné akce a také vouchery.


K nákupu nad 500Kč se dostávala tato praktická modrá taška s pěkným plyšovým medvídkem, který ovšem slouží naší kočičce Izince.

Opět prosím omluvte světlo na fotkách, ale když přijdu po práci domů, tak již je venku tma a musím rozsvítit.


Kvůli této výhodné akci jsem šla nakupovat do YR. Sada obsahuje 4 produkty a krásné papírové balení.
obsahuje vánoční edici vč. sprchového gelu, tělového krému, krému na ruce a také mýdla na ruce.

Sada mě vyšla na krásných 360Kč oproti původní ceně za 560Kč.


Sadu asi věnuji, jako dárek své mamince k narozeninám
Všechny produkty jsem řádně očuchala a jsou naprosto parádní.


Jelikož značku Yves Rocher mám velice ráda a jejich balzámky na rty obzvláště, tak jsem si vzala hnedle dva a dostala jsem na ně i slevu.

Pro mě jsou tyto nové přívůně nové, vanilka a třešeň, která bude maličko zabarvovat.


No a využila jsem kuponku na větší balení a menší balení expresního odličovače na oči pro kamarádky, tento je ten větší, opět byly výhodné ceny.


Dostala jsem spousty letáčků a také vánoční inspiraci, kterou rozhodně využiji.


A co Vy, máte rádi kosmetickou značku Yves Rocher?
Mám jejich výrobky skutečně moc ráda.



Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...