úterý 15. listopadu 2016

Sweet Wonderland :-)


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešní recenze, která bude na novou limitovanou edici značky Balea, kterou jak víte mám velice ráda jistě nejsem sama.


Tuto limitku jsem kupovala na části, prostě jí neměli vždy pohromadě, alespoň v těch prodejnách, kde já jsem byla.


Jedná se tedy o limitovanou edici Sweet Wonderlan s vůní růže a vanilky.


Voní naprosto fantastiky, hodně smyslně, velmi výrazně a na to, že já nemám ráda vůni růží, tak mi velice sedí, navíc ta příjemná vanilka ji úžasně doplňuje, nedokázala jsem si představit, že bych s touto vůní byla tak spokojená.


Konzistence je také naprosto v pořádku, je gelová, lehce do růžova zbarvená a moc mi tento sprchový gel vyhovuje.


No a jsme u mazání na tělo, které je také velice povedené.


Tato tělová emulze opět s vůní růží a vanilky není tak intenzivní v parfemaci, ale za to skvěle hydratuje a není ani tak lehká, podle mého názoru se tyto nové limitky velice zdařily a moc ráda je používám a moc ráda si je kupuji, navíc ty krásné obaly, no samy řekněte.


Konzistence je příjemná krémová a přijde mi malinko i hustší, což je na podzim naprosto žádoucí.


Emulze se dobře roztírá, dobře se vsakuje a krásně hydratuje, no tak, co víc si přát. Značka ideál.


A pozor ještě jedna sada z limitek Balea na Vás čeká, tak snad se budete těšit.

Jinak Vám moc děkuji za Vaši přízeň na mém blogu, která mě nesmírně těší.



No a jsme u konce mé rychlé dvouj recenze. Čím se na podzim mažete Vy, jaké produkty preferujete??


Přeji Vám krásný a pokojný den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...