pátek 4. listopadu 2016

Nákupy a novinky za říjen I.část


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, který se nese v duchu nákupů.
Inu zašla jsem cca 2x do DMka a i něco málo jsme dostali a článek je na světě.


Samozřejmě, že jsem zaznamenala, že Balea uvedla na trh nové limitované edice a jednoznačně museli být moje.

Odnesla jsem si dva ze tří nových sprcháčů, ten třetí byl vyprodaný, ale ukořistila jsem mýdlo na ruce.


Tento sprchový gel je s vůní malin a květů magnolie. Krásné balení a příjemná vůně.


Sprchový gel s vůní mandarinky a lotosových květů, což je podle mého názoru trochu zvláštní kombinace, ale proč ne, vyzkoušíme a uvidíme.


No a jelikož jsem v mé zásobě sprchových gelů udělala maličko čistku, tak jsem musela dokoupit i nějaké do zásoby. No a vzala jsem si tyto dva.


Tento sprcháč od Balea jsem asi v regálu přehlédla jedná se tedy o krémový sprchový gel a na první přivonění voní velice příjemně.


Olejový sprchový gel s makadamiovým ořechem a medem je velice zajímavý, na první dojem hutný a snad bude hodně hydratovat.


Neodpustila jsem si i další novinky čímž je pěna do koupele a mýdlo na ruce.


Pěny do koupele od Balea mám velice ráda a tuto novou s vůní pomeranče a svěží máty moc ráda vyzkouším.


No a jsme u nové limitované edice, od které jsem sprcháč nesehnala, ale ukořistila jsem alespoň mýdlo na ruce bude jistě super, má krásný obal a jedná se tedy o mýdlo na ruce s vůní vanilky a růží.


Z Německa mám tento úžasný a naprosto roztomiločoučký balzámek na rty s Hello Kitty, jo to já můžu, asi to někomu přijde infantilní, ale já toto moc ráda.


No a dostáváme se opět k novince z řady Balea.


No a toto je naprostá novinka, alespoň pro mě, tento produkt v řadě srcháčů jsem zatím nezaznamenala.
Jedná se tedy o sprchový gel s lotosovou vůní, inu uvidíme, ale na tento produkt se těším opravdu moc.




No a od mém maminky můj muž dostal sprchový gel od značky Cien a také speciální šampon pro pány s extraktem z kofeinu pro podporu růstu vlasů.
Můj muž dostal celkem dva tyto šampony o objemu 250Ml za cenu 7 EURO, již je používáme, uvidíme, jaká bude účinnost.


No a jelikož je ideální období pálení svíček, tak jsem vzala velké balení čajových svíček, které mi vyhovuje a svíčky krásně hoří 4h a i více a mohou je vřele doporučit.


No a moji milí, jsme u konce nákupů.

Co říkáte na nové limitky a co říkáte na podzimní trendy??

Budu moc ráda za Vaše tipy.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...