neděle 20. listopadu 2016

Loreal Nude magique Cushion


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešní recenze, před časem jsem se zúčastnila GA na blogu Barušminky a vyhrála jsem tento Loreal Cushion make-up.

Když se tento make-up uváděl na trh, tak k tomu byla svolaná tisková konference, kam jsem také byla pozvaná, bylo to tuším koncem srpna, ale díky nedostatku času jsem se nemohla účastnit, což mě docela dost mrzelo, no nic, make-up se přesto ke mě dostal.


Make-up je to tedy v houbičce s rozjasňujícím efektem.  Má se klasicky aplikovat přiloženou houbičkou.

Balení je zdařilé a moc se mi líbí, myslím si, že tento typ make-upu bude ideální na cestování, nebo na takové to rychlé líčení.


Houbička je přiložená ve svém praktickém pouzdýrku.


Make-up je spíše lehce krycí, udělá pěkný sametový finiš a skutečně si myslím, že pleť příjemně projasní.


Aplikátorek je takový standardní, nemyslím si, že by byl špatný, ale dokázala bych si představit i lepší, ale dá se s ním v pořádku make-up nanést.


Make-up mám v odstínu 06 a je přirozený, nedělá na pleti žádnou masku.
Zprvu mi přišel dosti tmavý a oranžový, ale již při prvním vyzkoušení na ruku jsem byla mile překvapená.
Make-up se dá krásně rozetřít a zanechá krásný jednotný a takový sametový finiš.


Kryje spíše méně, ale za to projasní a sjednotí pleť, je to o tom, naučit se manipulovat s aplikátorkem.


Je pravda, že je tento způsob nanášení asi maličko nehygienický, ale myslím si, že aplikátorek půjde dobře a snadno vyprat, jako třeba štětce nebo houbička na make-up.

Inu celkové moje hodnocení je kladné, žádné vysoké krytí nečekejte, ale příjemné sjednocení a projasnění pleti Vám tento make-up zaručí.

Za mě prostě spokojenost a Báře moc děkuji za prima výhru.


A co Vy říkáte na tento make-up?
Líbí se Vám, zaujal Vás?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...