pondělí 14. listopadu 2016

Co jsem dostala k svátku :-))




AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je takový speciální.
Jelikož neslavím svátek na Erika, ale na Erik, který připadá na 26. října, tak jsem si řekla, že Vám ukáži dárečky, které jsem dostala. Rozhodně to není žádné chlubení, je Vám chci ukázat, čím mě moji blízcí obdarovali. Inu jdeme na to.




Od mých rodičů jsem dostala stříbrný řetízek s klasickým křížkem, který jsem si vybrala. Máma sice říkala, že by mi ho vybrala sama, ale když viděla tu nabídku, tak to raději nechala na mě. Řetízek s křížkem je velice klasický a přesně takový, jaký jsem chtěla. Nosím ho denně a jsem moc ráda, že právě takový mám.


Manžel mi objednal něco na kosmetiku a na mé přání mi objednal nějaké ty novinky od Petra Lovely Hair.


Houbičku na make-up jsem od Péti chtěla moc vyzkoušet.



Balení klasické, moc pěkná světloučká barvička houbičky.


Navíc houbička se zdá na první omak velice jemná, taková jemně pórovitá a neuvěřitelně příjemná.


No a co by to byly nákupy u PLH bez nákupu štětce.


Vybrala jsem si tento tužkovicový, který je velice příjemný a má velice jemné a příjemné syntetické štětiny.


Budu ho asi používat na nanášení rozjasňovače.



Toto se mi velice líbí, jednak řadu Master PLH mám téměř kompletní a jsem s ní velice spokojená.
Sice jsem chtěla štětec na konturování, ale ten byl vyprodaný, ale jistě i tento udělá dobrou službu.


Prosím omluvte světelné podmínky fotek, ale vše fotím a píši ve svém volném čase a vzhledem k tomu, že chodím klasicky do zaměstnání, tak když nyní přijdu domů je již tma a musím si prostě na focení rozsvítit.


Můj muž byl na služební cestě od FSV UK v Chorvatském hlavním městě Záhřebu a přivezl mi tuto krásnou madonku. Mám ji stále při sobě a to, nosím ji s sebou v peněžence.


Také mi přivezl krásný růženec, on moc dobře ví, že já toto ocením, hned jsem mu našla své čestné místo.
Jestli se ptáte na to, jestli jsem věřící, tak ano, jsem věřící a pokřtěná. Navíc nyní nám k víře o to blíž.


No je pravda, že manžel byl na služební cestě trochu později, než jsem měla svátek, ale dal mi to i tak k svátku a moc mě dárky potěšily.

No a od kamarádek jsem dostala úžasnou lahev Prosecca brut.




A od kamarádky Sylvy jsem dostala tuto úžasnou miniaturku matné rtěnky Sephora, která je krásná vínová, taková až burgundy a krásně rty zmatní a dobře drží.


Barvička mi velice sedí.


Jinak svátek jsem nijak speciálně neslavila, jen mi kamarádi a rodina popřála a bylo to  moc prima.


A jak trávíte či slavíte své jmeniny Vy??

Přeji Vám krásný a pohodový den.


papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...