čtvrtek 24. listopadu 2016

Blogeři roku 2016



KRÁSNÝ VEČER VÁM VŠEM PŘEJI,

Včera se uskutečnil slavností večer vyhlášení nejlepších blogerek a blogerů ČR v roce 2016.

Tímto bych chtěla moc poblahopřát a také vyzdvihnout mé favority:

V kategorii beuty:

Terry Makeup Tutorials
Barušminky - obrovské překvapení za čtvrté místo a veliká gratulace
Beautylife by Aja - (pro Áju jsem hlasovala a také poté v druhém kole pro Terku).


V kategorii cosmo oběv:

Patricie Nespurki - jsem nesmírně fandila a také jsem pro ni hlasovala


V kategorii fashion:

A cup of style - nic nepřekvapilo

V kategorii food:

Smooth Cooking - moc gratuluji za druhé místo, leč nechápu, co kdo na vítězce mají, já o ní nikdy neslyšela, já ovšem hlasovala pro Koko aneb Menu domů

Toto je moje reakce na vyhlášení blogerů a blogerek pro rok 2016.

Vzala jsem ty sféry, které sleduji a které mě baví.

Snad tím nikoho neurazím, je to čistě můj subjektivní názor, kdybyste o mých oblíbených blozích a yutoberech chtěli vědět více, tak písněte dolů do komentářů a můžu napsat článek.

Mějte krásný a pohodový večer.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...