středa 2. listopadu 2016

A takový byl měsíc "říjen 2016"


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám již u pravidelného formátu článku "a tak si žiju". Nyní Vám přináším souhrn fotek a informací, jak jsem se měla v měsíci říjnu 2016.


První říjnovou sobotu jsme vyjeli na výlet s kamarády a za kamarády, ale více jste viděli v samostatném článku.


A také jsem doma dělala takovou malou podzimní výzdobu, protože právě v neděli 2. října začal ten pravý podzim. Bylo zataženo, pršelo a dost se ochladilo.



DM drogérie uvedla svou novou řadu dekorativní kosmetiky.


Kosmetická značka se jmenuje Trend it up.


A také probíhala narozeninová soutěž.





Zářiový zelený boxík. :-)


5. října 2016 by se dožil 80ti let velikán naší doby pan Václav Havel.

U Nové scény ND vyrostl tento památníček.




Jelikož začalo být velice chladné a nevlídné počasí, tak jsem svíčky pálila nejen já, ale mi moje kamarádka Sylva ve své vinotéce, kam jsme v pátek po práci zašli.


Když díky práci člověk nestíhá, tak si po práci skočí na úžasný falafel s Ayranem. Byla to veliká ňamina.



No a ve vinotéce nás čekalo domácí občerstvení, malinkaté šátečky plněné nivou a listovým špenátem, moc dobroučké to bylo.

Džbáneček Chardonnay na zahřátí.



Kamarádce jsem pořídila mojí osvědčenou sadu na obočí.


A začala zázvorová sezona, z čehož já mám velikou radost, protože zázvorový čaj přímo zbožňuji.




Jelikož v říjnu nebylo alespoň začátkem měsíce vůbec pěkné počasí, tak jsem si malinkato toho léta vytáhla z mrazáku a dala si krásné maliny.





Jelikož jsme měli u našich Havelské posvícení, tak jsem s mamčou pekla koláčky a moc se nám povedly.










No a kachnička nemohla na posvícení chybět navíc s domácím knedlíčkem chutnala naprosto úžasně, ještě jednou díky moc mami. :-))








No a podzimní výzdoba nesmí chybět.


A také jsme si zašli na super Thajské papání, já měla jen zeleninku s rýží, ale byla to ňamka, byli jsme na Vyšehradě.



Barvy podzimu miluji, jak je všechno krásně zbarvené.



V DM drogériích se také objevili novinky a limitované edice, to je přesně pro mě.


Koncem měsíce, respektive ve třetím týdnu měsíce jsem byla nějaká extra nenažraná a pořád jsem chodila na obídek a na moji milovanou svíčkovou, samozřejmě, že bez masa, které mě nejde.


Vyzkoušela jsem hned tři verze a byla vždy moc dobrá.


I v kavárně Slávie jsem na ní byla.



Tématická výzdoba doma nechybí :-)).

V měsíci říjnu jsem slavila i svůj svátek, tak jsem si udělala radost. :-)



U obchodního domu Máj je květinářství, kde mají - měli toto Halloweenské vybavení. :-))

A mojí tetě kvete krásně Amarelis, která je dovezena z Holandska.


A trocha mojí tvořivosti v reálu. :-)


Také jsme oslavili den státnosti, no každý ho slavil po svém, já si zašla do kina s kamarádkou Janou a vyli jsme na filmu ryze dámském, na komedii "Bezva ženská na krku" no prostě Ondra Vetchý nezklamal, moc jsme se pobavily.

Potom jsme měly dostaveníčko s naším milým Dušanem, co taky z časem, když můj muž byl 4dny vč. prodlouženého víkendu na služební cestě.

Doma jsem uklidila, vyprala, vyžehlila a navařila, tak nač sedět doma, zašli jsme na vínko a na super domácí zázvorovou limonádu.


Jelikož jsem poslední říjnový prodloužený víkend byla sama doma, můj muž byl na služební cestě, tak jsem si zašla s kamarády na vínko a také na jednu super Halloweenskou akcičku.

Dlabali jsme dýně.

A taky dorazil říjnový zelený boxík, ještě jsme to stihli v říjnu.


No a jaký byl Váš měsíc říjen a jak se těšíte na listopad, měsíc dušiček, který je třeba dnes. Pálíte svíčky? Já rozhodně ano.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...