úterý 25. října 2016

Tělová emulze - vanilková zmrzlina


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešní recenze.
Jistě jste si všimli, že Balea přišla s novou limitovanou edicí "sladké mámení" jak já limitku s oblibou nazývám.

Pořídila jsem si téměř všechny nabízené produkty a jeden Vám nyní představením.


Nejenom se Balee povedly naprosto roztomiloučké a opravdu krásné obaly, ale i ta parfemace stojí za to.


Tato tělová emulze super soft s vůní vanilkové zmrzliny není vůbec zlá.
Jedná se o emulzi, takže maličko tekutější, krásně sladce a příjemně voní, dobře se zapracovávání, dobře se vsakuje a dobře hydratuje, ale doporučuji produkt používat po každém sprchování.


Konzistence je lehčí, odpovídá konzistencím emulzí, nečekejte konzistenci tělového másla.
Je to jemný, příjemný a velice lehoučký produkt, který ovšem dobře splní své poslání.

Za mě  mohu i pro své krásné balení a super vůní vřele doporučit.


A co Vy, také máte rádi limitované edice??

Čím se momentálně mažete??

Přeji Vám krásný a pohodový den.


papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...