pondělí 31. října 2016

Říjnoví oblíbenci :-)


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým budou mé oblíbené dekorativní, převážně dekorativní produkty za měsíc říjen. V říjnu jsem se malovala nemalovala, pořád jsem nepoužívala většinu měsíce make-up, ale za to jsem si dopřávala stínů.


Hodně jsem si oblíbila tuto paletku od Urban Decay Naded 2 a malovala jsem se s ní prakticky pořád.


Barevné složení mi prostě vyhovovalo.


Korektor jsme opět používala tento můj léty ozkoušený Max Factor Pan Stik v odstínu 12, čili v tom nejsvětlejším.


Osvědčil se mi i jako báze pod oční stíny. Nanášela jsem ho vždy štětečkem.


Nově jsem zkoušela nový Avon Luxe bronzer v takové teplejší variantě.
Dostala jsem ho od maminky, která ho, jako letitá a zasloužilá Avon Lady získala za pár korun.


Bronzer mi vyhovuje a jsem s ním spokojená.


Na zapudrování a zafixování make-upu používám již nějakou tu dobu pudr od značky Rimmel a je prima.


Jelikož podzim si vyžaduje sytější a výraznější barvičky na rty, tak jsem často nosila tuto fialkově burgundy barvičku.


Je krásně pigmentovaná a také i krásně Vaše rty zhydratuje.


No řekněte sami, nezamilovali byste se do této barvy? :-)


Jedná se o odstín 120.


Na projasnění jsme si velice oblíbila rozjasňovač Terned it up a je naprosto parádní, vydržím i celý den a jsem z něj nadšená.


Navíc je velice cenově dostupný a má i přijatelné balení, více jsem o něm psala v samostatné recenzi, kterou jsem již zveřejnila.


Podzim si samozřejmě žádá i těžší a výraznější vůně, tak jsem opět vytáhla moji Thierry Muchler Alien vůni, která je naprosto skvostná.


Navíc to balení, tomu prostě neodoláte.


Nedílným doplňkem jsou moje hodinky DW.


No a to jsou moji říjnoví oblíbenci, dejte mi prosím vědět, co jsem v měsíci říjnu používali a čím jste se nejraději líčili Vy, budu moc ráda za Vaše komentáře.


Inu, co v závěru dodat, přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...