pondělí 3. října 2016

Pohodová letní večeře "aneb tak si žiju"


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článečku, který je opět ze série "a tak si žiju". Jednoho krásného odpoledne jsme si s kamarádkami - mými kadeřnicemi řekly, že bychom mohly zajet na večeři, dokud je ještě pěkně a dá se sedět na zahrádce.



Sraz byl u vinotéky a po cestě jsem zjistila, že je již burčák, já na něj sice moc nejsem, ale hlt jsem ochutnala, byl moc dobrý, nebyl vůbec sladký, taková limonáda.


Jely jsme čtyři a vybrali jsme si vyhlášenou restauraci na Zbraslavi Barabiznu.
Restaurace je to mexická a i výzdoba o tom vypovídá. Prostředí velice příjemné a také i obsluhu chválím.


Daly jsme si limonády, ale i alko a různé drinky.




Já měla klasicky suché bílé víno.


Na papů jsme malinko čekaly, ale stálo to za to. Mega porce, ale ta chuť do dochucení nemělo to chybu.


Vepřový steak plněný sýrem a mexické brambory, ochutnala jsem a bylo to úžasné.


Kuřecí závitky plněné zeleninou a k tomu naprosto bombastická omáčka.


Tortila se zeleninou a krevetami byla také velice dobrá.


No a nakonec můj chod steak z tuňáka s bazalkovým pestem a listovým špenátem, no byla to porce jako blázen, samozřejmě, že jsem to nesnědla. Klasika u mě.


Výzdoba interiéru je skutečně originální a velice povedená.


S holkami jsme seděly, povídaly, klábosily a popíjely a užívaly jsme si příjemného včera.



Jinak bez rezervace si neškrtnete, restaurace je vyhlášená hlavně pro svoji čerstvost a pro své úžasné bifteky.




Mexický duch na každém kroku.





No a poslední fotečka je se mnou.


Tak to byl takový poslední kus léta, který jsme si s holkami moc užily.
A co Vy, také rádi chodíte do restaurací s přáteli??

Dejte mi vědět, jaké restaurace máte ozkoušené a které byste mi doporučili.

Přeji příjemný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...