sobota 22. října 2016

Podzimní radosti


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku. Tyto produkty jsem Vám ani nepředstavovala, objednala jsem si je začátkem září a začala jsem používat, řasenku okamžitě a rtěnku tak příležitostně. Nebyl důvod tak tmavý odstín nosit, ten se spíše hodí nyní na podzimní, chladné a deštivé dny.



Tato řasenka Avon True Color v odstínu black je novinkou v nabídce. Byla také za super zaváděcí cenu.

Má klasické plastové balení, ale takové pro značku Avon maličko nezvyklé, balení se mi líbí, ale není to přeci o obalu, ale o produktu, který se ukrývá uvnitř.


Kartáček má klasický, není silikonový a je navíc krásně zatočený.

Řasy krásně prodlouží, zahustí a celkově zvýrazní.
Je tak akorát mokrá, neopadává, nedrolí se a jsem s ní celkově moc spokojená.

Obecně vzato, řasenky od Avonu až snad na jednu výjimku mi vždy krásně vyhovují a dělají mi pěkné řasy.


Stále jsem docela pěkně opálená od moře, tak se příliš nelíčím, jen zvýrazním oči a odpoledne, nebo když mám nějakou schůzku či večeři, tak si namaluji výrazně rty.


Tato rtěnka je z jejich velice povedené matné řady. Má krásný matný obal, kde jí dělí jen stříbrný proužek s nápisem Avon.



Rtěnku mám v odstínu Berry Blast a je naprosto fantastická a myslím si, že mi i sluší.



Rtěnka je docela hutná, má krásný matný finiš, neobtiskává se, dlouho vydrží, nevysušuje rty a nezvýrazňuje tolik vrásky a je naprosto úžasná.


Navíc ta barvička, ideální na podzim a zimu. Krásná fialovo - burgundy barvička, navíc krásně voní.
No je to můj momentální velký oblíbenec.


Toto jsou moji super podzimní oblíbenci.

A co Vy, také na podzim rádi nosíte výraznější rty??

Budu moc ráda, když mi dole v komentářích dáte vědět, co rádi nosíte právě na podzim.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...