neděle 2. října 2016

Kosmetický sen IV. část


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u posledního článku z mini série představení dekorativní kosmetiky mojí neteře.
Nyní si představíme její sbírku kosmetiky URBAN DECAY. Tuto kosmetickou značku jistě také dobře znáte, hlavně její velice známé paletky očních stínů. Nyní se tato kosmetická značka dá u nás sehnat, ale donedávna tomu tak nebylo. První paletku má moje neteř z italského města Miláno a má ji cca dva roky.


Limitovanou edice UD. Gwen Stefani má jak paletku očních stínů tak i paletku tvářenek.
Produkty krásně drží a jsem neuvěřitelně dobře pigmentované.
Navíc to skvostné balení, radost pohledět.


Další tady máme pudr, který je super na zafixování.


Jednak má pudr nádherné luxusní balení, ale i také super odstín, jen toho příliš neuvidíte, páč je dosti vypotřebovaný.
Tento nese jméno NAKED MEDIUM LIGHT.


A praktická houbička v balení, ale myslím si, že se na denní líčení příliš nehodí, možná jen na cestování.


Nechybí tady ani fixátor make-upu, který je příjemný a dobře udrží make-up dlouho svěží a také na svém místě.


A jsme u obočí, tato prima tužka krásně vykreslí i ty největší detaily.


Vidíte, jak je tenoučká. Je krásně měkká, dobře se s ní pracuje a krásně drží.


Abyste věděli, tak já všechny produkty samozřejmě ozkoušela, jinak bych Vám tady nemohla psát jaké jsou a jakou mají výdrž.


I rtěnky má tato značka parádní, navíc mají nových 100 odstínů a to parádní balení .
Zde jsou spíše takové nude odstíny, která já ne zcela vyhledávám, dávám přednost výraznějším odstínům.


No a jsme u největšího pokladu a tím jsou bezesporu Naked palety, moje neteř má všechny a Naked 2+3 má již podruhé.


Opět, musím jen potvrdit, že pigmentace a výdrž stínů je neuvěřitelně dobrá.


Krásné balení je samozřejmě na místě a dokonce se dají použít i štětečky, které ovšem jsou v tomto případě vyndané.


No a jsme u konce, jak se Vám líbí produkty Urban Decay? Máte nějaké?? Já vlastním dvě paletky, jeden mono stín a to je zatím vše, ale rozhodně zvažuji nákup dalších produktů.


Budu moc ráda za Vaše komentáře, které mě vždy moc potěší.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...