středa 12. října 2016

Denní zpevňující krém SPF 20


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým bude recenze na pleťový krém od Avonu z řady Solutions.
Z této řady jsem již pár produktů měla a byla jsem převážně spokojená, tento produkt není výjimkou.


Jedná se tedy o krém který je určený pro pleť, která je na začátku prvních vrásek a je tedy zpevňující, obsahuje ochranný faktor SPF 20, což velice kvituji.




Krém obsahuje komplex z rostliny Scarlet Wisteria a měl by napomoci mladistvému a pevnějšímu vzhledu pokožku.

Já těmto povídačkám příliš nevěřím, podle mého názoru je důležitá životospráva a také genetika.


Krém je velice příjemný, konzistence je taková střední, ale na podzim je naprosto ideální, krásně moji pleť hydratuje, přitom se nemastí, neucpává pory, není příliš parfemovaný, takže je k pleti šetrný a pleť vyhladí a dobře ji zhydratuje.

Mě vyhovuje moc. Klidně bych si ho pořídila znovu, ale v zásobě mám ještě jeden, tak budu testovat ten.

Navíc v akci se dá sehnat za velice příznivou cenu.


A čím Vy nyní hydratujete svoji pleť?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...