sobota 8. října 2016

Chorvatsko 2016 II. část



AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u druhého pokračování naší dovolené.

Jelikož dny plynuly a plynuly a my se stále kochali krásnou přírodou a skvělým teplým a letním počasím a dny jsme trávili převážně stále stejně.


Toto je pohled z naší terasy, k moři to bylo tak akorát, ale dovedla bych si představit i bližší lokaci apartmánu.


Všude rostly olivovníky.



Na pláži jsme si ráno pronajali lehátka se slunečníkem a odpočívali jsme a relaxovali.


A četli a opalovali se.



Také jsme pozorovali místní atrakce, třeba tento padák, na který by mě nikdo nedostal ani "heverem".


V poledne jsme si vždy zašli na dobrý obídek.




Převážně jsme si dávali ryby, mořské plody a místní speciality, no co také jíst u moře, že :-)




U plážového baru byly toto pohodové lehátka, které jsme využili poslední den, čili den odjezdu.


Užívali jsme si i pracovně, můj muž musel bohužel i pracovat a né málo, ale i přes to si to užil.


Sluníčko nám přálo a my celé dny trávili na pláži a v místních kavárnách.


Když můj  muž pracoval, tak já luštila křížovku, jen jednu, víc jsem jich neměla.


Poslední dodělávky.


Pohoří Biokovo je skutečně nádherné.


A jsme u dalšího oběda, ke kterému jsme si zpravidla dávili vinný střik.


No a další ryby a mořské plody.


Vysmátý jak lečo na pláži a samozřejmě s notebookem.


Počasí nám skutečně přálo.


A víte v čem tkví výhoda jezdit na dovolenou "po sezoně", je méně turistů a člověk má větší klid a soukromí, my toto preferujeme.


Jedna plavková selfie.




A jde se do moře.



Na doporučení kamarádky jsem ochutnala i místní prosecco, ale nebylo nic moc.


Krásné oblásky byly po celé pláži.


No a večer jsme se vypravili na večeři, kam jinam než na pláž do místní restaurace.


Hrála živá hudba a bylo to, jako z růžové knihovny.


Dali jsme si lehké papání a užívali si hudby.




Místo dezertu jsme si dali Dalmátský pršut.


A můj muž objednal lahev prosecca a byla dobrá.


A tím bych ukončila naši druhou část dovolené.


Snad se Vám článek líbil, snad jsem vnesla trochu toho léta do povědomí všedních podzimních dní.

Mějte krásný den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...