čtvrtek 22. září 2016

Nahodilé a neplánované nákupy, jen tak v týdnu :-))


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u nového nakupovacího článku, který byl takový nahodilý.
Jednoho krásného zářiového dne jsem šla pracovně něco vyřizovat no a Dm drogérii a Yves Rocher jsme měla po cestě.


No inu v Dku jsem si pořídila toto novinku, body spray.




Má praktický aplikátorek, který se dá lehce a snadno otočit-čili zavřít.


Jedná se tedy o Balea tělovou emulzi ve speji, což usnadňuje aplikaci.
Když jsem výrobek zkoušela tak mi přišel velice prima a praktický, inu uvidíme, jak se osvědčí.


Došel mi nude lak na nehty, tak jsem v dekorativních stojanech pátrala a bádala a nakonec to vyhrál tento krásný a docela dobrý lak Maybelline.


Mám ho v odstínu 254 a dobře drží i na mých šílených nehtech, na kterých nedrží ani Dior lak.


No a tento láček značky Rímmel jsem musela mít, úžaná podzimní barvička.
Krásná burgundy v odstínu 340 Berries and cream. Krásně krycí, dobře držící a skvělý kartáček má, což oceňuji.


No a jo, jsme u jádra pudla, jelikož jsem samozřejmě na léto vyfasovala slevovou knížku od značky Yves Rocher, ale nedokázala jsem ji proměnit, tak jsem alespoň využila jejich slevového kuponu na toto duo na vlasy. Stálo to cca 139Kč a přišlo mi to výhodné, navíc k nákupu získáte jejich balzámek na rty, který je naprosto super.


Jedná se tedy o šampon na vlasy pro lesklé vlasy, což já nutně potřebuji, obsahuje přírodní výtažky z měsíčku lékařského.
Inu ozkoušíme a uvidíme, rozhodně Vám dám vědět, nebojte.


 No a k tomu byl i tento kondicioner ze stejné řady.


Snad lesk mým vlasům dodá.


No tento produkt - respektive peeling na tělo jsem tam nemohla nechat.
Je stále teplo a citrusy k teplému a slunečnému počasí prostě patří. Navíc mám velice dobrou zkušenost z peelingy od této kosmetické značky.


Jedná se tedy o sprchový peeling s gelem s vůní citronu a bazalky.
Naprosto osvěžující  a smyslná vůně.


No a jako dárek, že jsem vyučila voucher, tak jsem dostala tento super balzám, který mám nyní v kosmetické kabelce a nemohu si ho vynachválit.


Navíc to krásné balení. Co já jsem četla, tak je to novinkové balení.

No a co Vy, co nejčastěji a nahodile nakupujete?
Stávám se Vám to také?
Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.


papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...