pondělí 12. září 2016

Miš maš nákupíčky


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního takového defacto dílčího článečku.
Nedávno jsem si pořídila dvoje letní boty a úplně jsem Vám je zapomněla ukázat.



Minulý týden  jsem si na Alze objednala tento toustovač. Jelikož mám vždy období, kdy mě tousty hodně baví a jím je téměř pořád, tak jsem si řekla, že bych si nějaký maličký mohla pořídit.


Vybrala jsem si tento maličký na jeden větší toustík s teflonovým povrchem.
Již jsem tousty dělala několikrát a musím říci, že jsem spokojená.
Tousty krásně zapeče, docela i rychle se nahřívá a sýr jde z něj dobře sundat.


Cena byla také prima, stál do 600Kč. Je značky Sencor, taková nijaká značka já vím.


Tyto "žabko-sandálky" jsem si vybrala v prodejně CCC ve slevě. Jsou pohodlné, jsou takové sportovnější a stály mě krásných 200Kč.


Nějaké pantoflíčky jsme také potřebovala a moc se mi zalíbily tyto kytičkové s přírodním motivem opět v CCC a stály mě 450Kč. Navíc jsou pohodlné a ráda je nosím, navíc mi přijde, že se krásně hodí k sukýnkám a šatičkám, které právě v létě ráda nosím.


Na jelikož toto léto je v duchu zlatých a stříbrných botiček, tak i já jsem jedny musela mít.
Tyto botičky jsou úžasně pohodlné, krásně mi sedí a jsou od mé kamarádky Sylvy za úžasných 300Kč.


Jsou skutečně krásné, pohodlné krásně vzdušné.
Navíc ten detail, řekněte sami. :-))


Také jsem dostala dva laky na nehty.


Tento nude láček od značky Maybelline jsem dostala od kamarádky Sylvy a jsem z něj naprosto nadšená, krásně vydrží a pěkně se leskne.


Tento gel lak od značky Essence jsem dostala od mamči a používám ho převážně, jako podklad pod barevné láčky. A není vůbec špatný, můj první gel lak od této značky.


Tak a jsme u konce, je pravda, že tento článek byl takový zvláštní, moc kosmetiky jsem Vám tady neukázala, ale snad se Vám bude líbit.


A co jste si za poslední dobu koupili Vy??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...