sobota 1. října 2016

Loreal Professionnel soální ochrana :-)


AHOJ, AHOJ,


Moc Vás vítám u dnešní recenze.
Dnes se podíváme na zoubek této solární sadě, která obsahuje šampon, masku a olejíček na vlasy.
Jedná se o Loreal Professionnel řadu, která nebyla vůbec levná, ale je pekelně dobrá. :-)
tak jdeme na to.

Jinak tuto sadu jsem měla samozřejmě s sebou na dovolené u moře, kvůli tomu jsem si jí také vlastně kupovala.


Tento šampon má 250 ml a stál necelých 180 Kč, já vím, že to není nejnižší cena, ale šampon opravdu za to stojí.
Krásně vlasy ochrání před zákeřným vysušováním od slunce, krásně je zjemní a tak jako by zakulatí.

Navíc nádherně voní, stačí ho maličko a krásně pění.


Je to tedy šampon s UV protektem, který ochrání Vaše vlasy před slunečním zářením.

Regenerační ochranný šampon, který okamžitě ošetří vlasové vlákno před dehydratací  a krásně vlas vyživí a obalí a cenné UV protekty.



Po důkladném umytí je dobré použít masku na vlasy ze stejné řady.
Já masku používala po každém použití.


Maska krásně voní, mám příjemnou hutnější konzistenci a krásně vlasy vyživí a dodá jim potřebnou ochranu a regeneraci.


Maska obsahuje 200ml produktu a stála přes 280kč.


Posledním produktem této BÁJEČNÉ ŘADY  je ochranný a regenerační olejíček do vlasů.


Olejíček, jako ostatní dva produkty obsahují vzácné a ochranné UV protekty.

Olejíček se dá ideálně použít před sluněním nebo pobytem na přímém slunci, ale dá se krásně zapracovat i do vlhkých vlasů.

Já ho používala pořád, před sluněním, po slunění, na mokré vlasy od soli nebo na umyté vlasy a krásně moje vlasy ochránil.

Je velice příjemný, jemný, nezmastí Vám vlasy, ale při tom Vám je úžasně ochrání.


Sice už jsem z dovolené nějaký ten den doma, ale tuto sadu budu používat i nadále, protože je naprosto úžasná. Nemohu se jí jednoduše nabažit.


Navíc olejíček má velice praktickou a plně funkční střičku.

Jak vidíte, tak jsem skutečně olejíček používala a nešetřila s ním, je ho tam polovina, kdež to šamponu a masky mám mnohem více.


A co Vy, jak chráníte své vlásky před zákeřnými slunečními paprsky.

Také používáte nějakou speciální UV ochranu?
Pokud ano, budu moc ráda za Vaše tipy.



Přeji vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...