středa 3. srpna 2016

Takový byl měsíc červenec


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, u nového formátu článků, kde vždy v obrázcích zhodnotím minulý měsíc, snad se Vám tento formát bude líbit. Vždy se budu rychle shrnout, co jsem v daném měsíci dělala. :-))



Prvního července jsem šla na svatbu, šla jsem poprvé v životě za svědkyni, tímto naše úžasné kamarády a přátele velice zdravím. :-)


Po svatbě jsme šli na úžasný oběd.


Losos a domácí pampelišková limonáda byli moc skvělí.


Také jsem o sebe pečovala dopřávala jsem si masky, toto je asijská maska pro regeneraci, kterou jsem dostala od své kamarádky Sylvy.


Také jsme byli na víkend mimo Prahu a to u mých rodičů a moc jsme ti to užili.





A zavařovala jsem okurky.




Také jsem nakupovala a to pro mojí pravidelnou čtenářku Janičku.


Zašli jsme si do našeho přilehlého a moc krásného parku Klamovka.


Kde je skutečně moc krásně nejenom v letním období.


Nenalíčená, ale to za 100% soustředěná. .-)




A také jsme karbanili, hráli jsme kanastu, to my moc rádi.


Také jsme baštili, toto je z pracovního obědu z Cafe Louver na Národní třídě. Moc velká ňamka to byla.


Také jsem poustovala na instagramu a FB.


Samozřejmě pálení mých oblíbených YC  vosků nesmělo chybět.


A stihla jsem nově osázet i mé květníky na balkonku.


Chleba se škvarkovou pomazánkou byl ňamozní :-)) v restauraci Pivovar Národní.



A zašli jsme i do naší oblíbené vinotéky, popovídat s kamarády :-))




Kytí nesmí chybět.



Půlroční Bišonek Bertík :-))



Nákupy v The Body Shop pro moji milou odběratelku Janičku z Brna. V Praze jsou celkem tři prodejny The Body Shop, nechápu, proč není i jinde po republice.


Kytička nesmí chybět.


Do DM drogérií dorazila kosmetická značka Bourjois



Trocha toho občerstvení nesměla chybět.



A Balea představila novinkový mangový sprchový gel.


Také jsem pro Vás připravila letní soutěž.


Zašla jsem si na super svíčkovou, nebojte, snědla jsem jen půlku, měly jsme to s kamarádkou napůl. :-)


Pořídila jsem si takové pohodlné pantoflíčky na běhání.


A fresh rolky s krevetkou jsem si velice oblíbila.


Jistě jste si všimli, že blog změnil během tohoto měsíce vzhled, doufám, že se Vám líbí inovace.


Také jsem mohla navázat moje první spolupráce a to se zeleným boxíkem Brandnooz box a


se společností Ryor, za což jsem nesmírně ráda.


Byli jsme také po dlouhé době na návštěvě u tchýně a tchána, kde jsme celý den vegetili na zahrádce a bylo to moc prima.



Společnost nám dělali jejich tři kočičky. :-))


Zahrádka je v létě krásně rozkvetlá a daří se i švestičkám.





No jsou sladké.

Šedivka se přišla podívat.

Předposlední neděli, jsem od rána uklízela, žehlila, prala, vařila a po obědě jsem se vypravila do centra a to na Národní třídu do Tesca do  May.



Žádnou bombu do koupele jsem si sice nekoupila, ale za to jsem si pořídila šatičky.


Jsou tmavě modré, vzdušné a krásné. Mám z nich opravdu velikou radost.


Izinka mě pozorovala, jak jsem psala u notebooku články pro Vás. :-))



A pálila jsem příležitostně vosky. :-)


A vyhrála jsem snad už v poslední době třetí soutěž na blozích, jupí jou :-))


A také jeden letní večer, pro manželka večeře :-)) Tuňákový salátek s domácími vejci.


Také jsme slavili výročí svatby. :-))
A zašli jsme si na super večeři.

Koncem července mi přišel můj první Brandnooz boxík.



Nakládali jsme sýry.


A od manžela jsem dostala nějaké vosky YC.


No a objevila jsem super sprcháče v Lidlu.



Takový byl měsíc červenec.

Jak jste se měli Vy??


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...