čtvrtek 1. září 2016

Super osvěžení na léto


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešní recenze, kde si představíme letní novinky a to dva sprchové gely, oba jsou z drogérie. Oba se dají pořídit v klasických kamenných prodejnách a to třeba v mojí oblíbené DM drogérii.



DM Balea přišla opět s letní edicí a nyní je to sprchový gel s osvěžujicí mátou a limetkou.

Balení krásné, barevné a cena také příjemná.

Produkt krásně svěže voní, dobře pění a i dobře myje, jen mi přijde, že je nutné se sprchování namazat, jelikož maličko vysušuje.


Jedná se tedy o Sprchový gel "Šumění moře" s vůní limetky a máty, opět obsahuje klasicky 300ml produktu. Gel je krásně modrý a velice příjemný, krásně tělo osvěží v teplých letních dnech.


Další novinkou je sprchový gel od Dermacolu z řady Aroma Ritual.
Má krásné růžovoučké balení a zatím jsem ho v drogériích neviděla, ale zašla jsem si pro něj do kamenného obchodu Dermacol v centru Prahy.


Gel naprosto nádherně voní, tak příjemně svěže, citrusově a maličko hořce, přesně tak, jak chutnají a voní grepy.


Gel mě vyšel na 59Kč, ale momentálně mají v prodejnách Dermacol akci na 2+1 zdarma, nyní docela lituji, že jsem této akce nevyužila.

Gel krásně voní po velice příjemné svěží vůni grepu, dobře pění, ale maličko vysušuje.
Má příjemnou lehce růžovou barvičku a musím říci, že si ho rozhodně ještě pořídím, možná, že využiji současné akce.



Jedná se tedy o sprchový gel s grepovým olejem a výtažkem z grepu.


A co Vy, také máte rádi na léto svěží sprchové gely nebo svěží tělová mléka s citrusovou vůní??
Já vím, že léto téměř končí, ale věřím, že ještě pěkné a teplé dny si užijeme.
Navíc mě v září čeká dovolená u moře, na kterou se moc těším.


Přeji Vám krásný den a budu moc ráda za Vaše milé komentáře.

papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...