čtvrtek 18. srpna 2016

Sobotní nákupíčky


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je opět nákupový. Inu, jednu pěknou sobotu jsme s manželem vyrazili na nákupy.



Zajeli jsme do obchodního centra Metropole Zličín, kde jsem si zaskočila do DM drogérie pro lak na vlasy, který si kupuji stále dokola a který mi vyhovuje.


A neodolala jsem ani novému neonkovému laku na nehty, který má v odstínu 20 neon Malibu.


V Metropoli jsem nebyla cca rok a objevila jsem tam krámek Nanu Nana, no byla jsem nadšená a musela jsem si přeci něco pořídit.


Ve slevě jsem objevila tuto peněženku, která mě vyšla na krásných 90Kč. No neberte to.


Poté jsme jeli do Lidlu, protože jsem nutně musela mít tyto nové sprchové gely. Uvedli novou řadu na trh a co bych to byla za blogerku, kdybych si na novinky neposvítila.


Řada obsahuje jak sprchové gely, tak tělové emulze, tu já mám jen jednu.


Jeden sprchový gel stojí 30Kč.
Tento je s vůní Kokosu a ananasu.


Nejenom že mají velice podobné obaly jako Dermacol Aroma Ritual, ale i podobně voní.


Další je s vůní lesních plodů.

Tato tělová emulze je s vůní jasmínu a pistácií - docela zvláštní kombinace.



Uvidíme, jaké tělové mléko to bude.


No a poslední sprcháč je s vůní třešní a jogurtu, při prvním přivonění voní skutečně krásně.



Také jsem si ve slevě vzala tyto odličovací ubrousky, které jsem již měla a jsou vážně prima.


Z pánské řady jsem manželovi na ozkoušení vzala i jejich gel na vlasy, bude to dobré srovnání s Baleou.


No a stále měli jejich akci na pantofle značky Crocs za krásných 499Kč.



Sice se mi mnohem víc líbily ty růžové, ale ty mi byly velké, tak jsem nepohrdla ani černými.


K vodě do Chorvatska budou ideální. Moc se mi líbí a jsou i super pohodlné.


Mají klasický vzhled, ale jak jsem psala, růžové by byly lepší, ale byly mi opravdu hodně velké.


Normálně se tyto pantofle dají sehnat přes cca 1200Kč, takže nákup s touto slevou mi přišel naprosto super.


Tak to jsou moje sobotní nákupíčky.
A co jste si za poslední dobu pořídili Vy? Také rádi nakupujete v akcích??


Přeji krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...