pondělí 22. srpna 2016

Nové letní vosky u mě doma


AHOJ, AHOJ


 Moc Vás vítám u dnešního článku. Jelikož bylo již třeba doplnit vosky Yankee Candle a můj zdroj přestal fungovat, tak jsem vyrazila s manželem do obchodního centra Metropole na Zličíně, kde vím, že vosky a i svíčky mají v prodejně Home Art, kde pracuje moje švagrová, která zrovna v den naší návštěvy měla volno, takže žádná slevička se nekonala. Nevadí.


Když jsem cca před rokem v této prodejně byla, tak měli vosky nevzhledně poházené v regálu a celkový dojem byl spíše odrazující, ale mile mě nyní překvapili, vše krásně a řádně srovnáno, uklizeno a vystavěno, no radost se podívat, bylo skutečně z čeho vybírat. A ceny mají stejné jako na e-shopu.


Jelikož je léto, tak jsem si vybrala letní a tématické vosky, takže spíše ovocné.


Tento vosk GINGER DUSK jsem již měla, moc příjemně a svěže voní, vydrží a je z něj skutečně krásně cítit zázvor.


PINK HIBISCUS  je vosk květinový, příjemně sladce voní, ale při tom to není těžká vůně. Opět, již jsem ho měla.


Tak tento vosk SICILIAN LEMON  je naprosto parádní, krásně voní po citronech, svěže, citrusově a dokázala bych si ho představit na léto i ve svíčce.


Opět další velice povedený svěží citrusový vosk je PINK GRAPEFRUIT, který je velice svěží a příjemný.


Tento vosk WHITE GARDENIA je takový klasický, neutrální a myslím si, že může sednout snad každému nosánku.


ORANGE SPLASH  je příjemný pomerančový vosk, který je maličko sladší, ale velice příjemný, alespoň mně vyhovuje.


Vůně exotického ovoce, to je přesná charakteristika toho vosku PINK DRAGON FRUIT, velice příjemná a na léto ideální.


Tento vosk mám moc ráda, evokuje ve mně pobyt na vesnici a v přírodě, je to novinka loňského roku a je velice vydařený, WILD SEA GRASS je pro mě super.


Tak musím se přiznat, že tento vosk SWEET APPLE jsem ještě neměla a jsem na něj velice zvědavá.


Těchto 9 vosků stálo cca 520Kč.
Mám z nich velikou radost a už se těším, až je začnu ve volných chvílích pálit.
Jsem hrozná, já vím, spousty lidí v létě nepálí, ale já si prostě nedokážu pomoct.

A co vy, kdy pálíte vosky nebo svíčky?? Také jste takoví maniaci a ani přes léto Vás to neomrzí?




Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...