sobota 6. srpna 2016

E-style 01 Natural



AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u nového článku,  kterým bude taková moje mini recenze na tuto paletku očních stínů od české kosmetické značky E-style.
Jednu dobu to bylo na blozích obrovský bum, já si tuto paletku pořídila tak vlastně neplánovaně. Moje pravidelná čtenářka Janička ji prodávala na instagramu a já si řekla, že bych jí mohla vyzkoušet. Nic od této značky jsem před tím nezkoušela a paletka či stíny mě zajímaly asi nejvíc.


Paletka mi přišla naprosto pořádku poštou, nijak se nepoškodila a byla řádně  a pečlivě zabalena.
Mám jí teda v tom nejklasičtějším odstínu a tím je 01 Natural.


Paletka obsahuje celkem 5 nude stínů, které jsou velice povedené.
Ano dost práší, ale to se obecně o stínech od této značky ví.
Jsou dobře pigmentované, dá se s ní vykouzlit pěkné denní nude líčení, dá se s ní nalíčit i na večer a také se dá krásně nalíčit i linka.



Je pravdou, že tuto paletku nyní používám denně.
A co je naprosto super, stíny mi na očích vydrží krásně celý den anižbych použila podkladovou bázi.


Jak říkám, pigmentace je více než slušná, na to, že paletka se pohybuje okolo 300Kč.


Já jsem s touto paletkou velice spokojená. Ještě k samotným stínům, tři jsou matné a dva háží lehké odlesky, krásně se barvičky doplňují, dají se krásně blendit, ale i vrstvit.


Balení je takové klasické, plastová, matné, které se rádo upatlává, ale na balení mi extra nezáleží.
No co více dodat, stíny Vám mohu a ráda doporučit.
Paletka se dá sehnat různě na e-shopech.


A co Vy, máte zkušenosti s kosmetickou značkou E-style? Máte nějaké oblíbené produkty??

Budu moc ráda za Vaše tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...