úterý 30. srpna 2016

Čtvrteční nákupíčky


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, který nákupový, jak jste si mohli přečíst. Nemohlo mi uniknout, že DM Balea vydala novinkovou limitovanou edici s pečující kosmetikou, která se nese ve sladkém duchu a to ZUCKER. Vybrala jsem si pár produktů, které začnu postupně testovat.


Nejhezčí jsou asi ty krásné a roztomilé obaly.
Vzala jsem si celkem pět produktů a již jsem zkoušela krém na ruce, který krásně voní, ale že by nějak extra dobře hydratoval, tak to se říct nedá.


Začnu asi u cukrového sprchového gelu, který krásně voní po cukrové vatě a přijde mi, že bude prima.


Jedná se tedy o sprchový gel s vůní cukrové vady v objemu 300ml. Cena velice nízká, takže si tento sprchový gel může dovolit skutečně každý.


Dalším produktem, který jsem si vybrala je krém na ruce, krásně voní po svěžím vodním melounu, má praktické balení s pumpičkou, ale co jsem ho zatím zkoušela, tak hydratace nic moc.


Jedná se tedy o emulzi na ruce, takže to není klasický krém, ale na mě je velice jemná, vodová a hydratace a střebávání nic moc. Ale balení moc krásné a vůně mi také sedí.


Šampon na vlysy pro všechny typy vlasů, šampon je určený pro každý sen s vůní tropického ovoce.


Voní krásně, ale zatím jsem ho nezkoušela.
Voní po tropickém ovoci a je určen pro všechny typy vlasů a neobsahuje silikony.


Toto je tělové emulze se sladkou vůní, která má naprosto nádherné balení, takové růžové a rozkošné.


Uvidíme, jaká emulze bude, jakou bude mít konzistenci a texturu, jak bude hydratovat a jak se bude vstřebávat.


No a posledním produktem z této limitované edice je pěna na holení s vůní citronové zmrzliny.


Opět krásné, roztomiloučké balení a krásná parfemace, taková svěží.


Když už jsem byla na nákupech, tak jsem zjistila, že mám doma snad poslední šampon, tak jsem si vzala tyto dva, jeden je s výtažkem granátového jablka a druhý je pro jemnou pokožku.



Uvidíme, jaké budou.


Nově jsem si pořídila tento nový deodorant s vůní Midnight moon, velice příjemně až lehce kořeněně vodní, no inu uvidíme, jaký bude.


Odličovací tamponky si kupuji stále dokola a jsem s nimi spokojená.


A kamarádce jsem kupovala tento dvoufázový odličovač s chrpou, který krásně odlíčí oční make-up a nedráždí oči.


Tak to byly moje poslední nákupy pečující kosmetiky.
Jsem moc ráda, že jsem si limitovanou edici Balea mohla koupit a jsem ráda, že jsem na ní narazila, protože u nás na Smíchově jsem jí nikde nenašla, ale v centru byla.


A co Vy, také máte rádi limitované edice? Odoláte jim?

Přeji Vám krásný a pohodový den.


papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...