středa 10. srpna 2016

Balíček od sledovatelky Janičky :-))


AHOJ, AHOJ,

 Vítejte u dnešního článku, který je takový speciální. Je to článek s novinkami, ale které jsem si nepořídila já sama, tento balíček se super výrobky mi poslala Janička moje pravidelná čtenářka jako poděkování za to, že jsem jí cca již už 3x koupila nějaké produkty v pražské prodejně na Smíchově The Body Shop.
Ona je z Brna a tam prodejny nejsou.
No co byste na to řekli, není ona úžasná.
Ještě jednou Janičce moc a moc děkuji, budu se jí muset nějak revanšovat.


Jako první na mě čekal v balíčku tento parfémek od značky Playboy.


Voní opravdu moc příjemně a je to taková ta typická vůně pro tuto značku. Mám ho v kabelce a pravidelně se jím voním.


Transparentní pudr se mi velice hodí, opět dala jsem si ho do kabelky do mojí kosmetické taštičky. Již jsem ho zkoušela a je moc dobrej.


Silikonová houbička na čištění pleti je také super, tuto jsem chtěla již nějakou dobu vyzkoušet, navíc jsem četla, že je super na čištění štětců.


Řasenka, již nějakou dobu si říkám, že bych se po nějaké měla podívat a tato je naprosto parádní. Moc za ní děkuji a opravdu se mi trefila do vkusu.


Má takový konický kartáček a maluje parádně a řasy krásně natočí, zahustí a prodlouží.


I stříbrné náušničky s perličkami jsou velice krásné, jen nevím, jak si je budu nandavat, nenašla jsem jak si je dát do uší, no prozkoumám podrobněji a uvidím.



Tyto tužky na oči od Yves Rocher jsou novinkou, viděla jsem je v prodejně a moc mě zaujaly, navíc ty barvičky, naprosto parádní.


Modrá, tyrkysová, zelená, no prostě ideální na léto.
Tužky jsou krásně pigmentované a jsou takové máslovité a měkké, moc dobře se s nimi kreslí, navíc musely být drahé.


No řekněte sami, toto je naprostá bomba. Až se malinko stydím, toto si vůbec nezasloužím.
Jani opravdu jsi mi udělala obrovskou radost. :-))


Také rádi dostáváte dárečky??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...