pátek 8. července 2016

Vypotřebováno POJEDNATŘICÁTÉ


AHOJ, AHOJ,


Sešel se opět měsíc s měsícem a máme tady další vypotřebovance.

Inu je toho docela dost a vrhneme se na to.


  • Růžový Elsev šampon pro dodání lesku byl moc příjemný a rozhodně bych si ho pořídila znova.
  • Garnier zelený šampon mi opět velice seděl a více jsem psala v samostatné recenzi.


  • Tato maska na vlasy byla moc prima, nebyla vůbec drahá, krásně vyživila a dobře prozářila vlasy,  VŘELE MOHU DOPORUČIT, opět se více dočtete v samostatné recenzi.


  • Tato pěna od Avonu byla taková nijaká, byla s vůní konvalinek, ale vůně nijaká a pěně téměř žádná, TAKŽE ZA MĚ SPÍŠE NEDOPORUČUJI.


  • Novinky od Bale, zázvorový sprchový gel byl NAPROTO BÁJEČNÝ, krásně pěnil, skvěle myl, krásně voněl a navíc měl parádní konzistenci, opět se o tomto produktu můžete dozvědět v samostatné recenzi.
  • Další novinkový Balea sprchový gel s vůní broskve mě osobně nevoněl, byl příliš nijaký, příliš nepěnil a docela vysušoval pokožku. Ale na blozích jsem slyšela, nebo respektive četla ohlasy, že je super, no pro mě prostě ne.


  • Gel pro intimní hygienu byl moc prima, rozhodně poměr cena kvalita je super.


  • Tonikum s alkoholem proti černým tečkám nebo po čistění pleti je moc fajn, obsahuje alkohol, lehce stáhne postižená místa a je navíc protizánětlivý.
  • Nivea tonikum bylo prima, dobře odlíčilo make-up, nedráždilo a nevysušovalo pokožku.


  • Dvoufázový odličovač byl velice funkční, krásně odlíčil, nezanechal pocit mastných víček a přišlo mi, že i vyživil oční okolí.



  • Tento denní krém byl velice příjemný, lehce hutnější, ale za to vyživující. Obecně musím uznat, že produkty na pleť od této české značky mám velice ráda, více se o něm dozvíte v samostatné recenzi.


  • Můj muž klasicky dopotřeboval gel na vlasy.
  • Já vyzkoušela masku na vlasy s argonovým olejem, tato byla na jedno použití a vyhrála jsem ji v soutěži od PG.


  • Mýdlo na ruce s květinovou vůní bylo prima, navíc krásné zabaleno.
  • Zubní pasta je u nás stálicí a moc nám vyhovuje.
  • Nová holítka od Gillete jsou prima - vyhovují mi.


  • Vlhčené ubrousky a odličovací ubrousky jsou zde samozřejmostí, denní rutina.
  • WC osvěžovač vzduchu používáme pravidelně.


  • A opět jsem ujížděla na džusících.



No a jsme u konce, co na to říkáte, co jste za poslední dobu spotřebovali Vy?

Budu moc ráda za Vaše komentáře a za Vaše tipy.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...