pondělí 4. července 2016

Současná vlasová péče


AHOJ, AHOJ,


 moji milí, moc Vás vítám u dnešního článku, který je zaměřen na vlásky.

V poslední době věnuji více péče i času svým vlasům.

Sice jsou to docela obyčejné produkty, ale mě vyhovují, a rozhodla jsem se Vám je představit.


Nyní používám tento mangový šampon na vlasy z limitované edice. Má krásnou červeno-oranžovou barvu a krásně pění a voní. Bez použití kondicionéru nebo právě masky na vlasy, by vlasy nebyly tak příjemné a jemné.



Jak říkám, je to docela klasický balea šampon, který mně prostě vyhovuje a je prima, ale samozřejmě, že znám i lepší šampony, ale ty 30Kč rozhodně nestojí.


Balení je klasické, praktické a náplň voňavá a krásně zbarvená.


No a jsme u masky na vlasy, kterou mi darovala moje maminka, dlouholetou Avon Lady. Avon dělá neskutečných cca 25let a pořád ji to baví a naplňuje.


Jedná se tedy o masku na vlasy s bambuckým máslem, která je i vyživující a taková hutnější.


Co se týká vůně, tak je taková vlastně nijaká, neutrální, prostě a jednoduše bambucké máslo.


Konzistence tak akorát, maličko možná hutnější, ale to masky na vlasy přeci mívají.



Obecně a vzato musím konstatovat, že s touto maskou na vlasy jsem velice spokojená a s mangovým šamponem tvoří dobré kombo. :-))


A co Vy moji milí, jaké produkty na vlasy požíváte právě nyní? Můžete mi nějaké doporučit?
Budu moc ráda za Vaše tipy a doporučení.


Inu moji milí, přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...