neděle 31. července 2016

Regenerační duo pro obnovu vlasů - Loreal Professionnel


AHOJ, AHOJ,


Moc Vás vítám u dnešní recenze na REGENERAČNÍ DUO PRO OBNOVU VLASŮ OD ZNAČKY LOREAL PROFESSIONNEL.

Toto duo mám již nějakou dobudu a nyní nadešel správný čas na recenzi.

Kupovala jsem si ho od mé kamarádky a dvorní kadeřnice Gábinky, kterou tímto zdravím.




Sada obsahuje šampon a masku na vlasy. Oba produkty naprosto nádherně tak "profesionálně" voní.
Balení je takové klasické, ničím extra nevyčnívá a nepřekvapí.


Šampon obsahuje 250ml a vyšel mě cca na 350Kč. Ano není to málo, ale musíte si uvědomit, že se jedná o profesionální přípravky v péči o vlasy a ty jsou vždy dražší.


Tento regenerační šampon pro obnovu vlasů reaktivuje účinek salónní služby s použitím regeneračního přípravku APTYL 100.

Šampon naprosto skvěle voní, parádně pění, stačí ho malinkaté množství, na celé umytí mi stačí maličkatý bobánek a krásně umyje celé mé polodlouhé vlasy.

Vlasy skvěle umyje, vyživí, zanechá je lesklé  a krásně se vlasy rozčesávají.

Své vlasy si myji cca 2x až 3x týdně a vlasy myji 2x po sobě. Dle doporučení mí kadeřnice, první mytí se smyje jen špína a prach a druhé mytí je dobré pro regeneraci a vyživení.


Po šamponu je na řadě regenerační maska, která má naprosto stejné složení.
Má hutnější konzistenci než-li šampon, který je takový hutný, takže ho opravdu spotřebujete malinko.


Maska je velice příjemná, krásně voní a Vaše vlasy zanechá nádherně vyživené, lesklé a plné života.
Co je super, že vlasy se po použití masky nádherně zjemní, vyhladí, jdou krásně rozčesat a dál upravit a také zamezuje elektrizování, což mi přijde naprosto parádní.


Maska má krásnou bílou barvu a super hutnou konzistenci.

Balení obsahuje 200ml a maska mě stála cca 350Kč.


Toto profesionální duo je NAPROSTO PARÁDNÍ A rozhodně to není moje poslední balení.
MOC RÁDA VÁM TYTO PRODUKTY DOPORUČÍM.


A co Vy, jaké momentálně používáte produkty o péči na vlasy?? Máte nějaké  oblíbené??

Budu moc ráda za Vaše tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...