sobota 2. července 2016

Nové vosky u mě doma I. část


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, kde se podíváme na moje mazlíky v podobě vosků od Yankee Candle.

Jelikož jsem dopálila moji úžasnou svíčku Ginger a Lemongrass a doma mi  zbyl pouze jeden vosk, tak jsem zašla do mého oblíbeného květinářství a nakoupila si pořádnou zásobičku.
Jsem moc ráda, že měli i novinky, které jsem si hnedle s chutí vzala.


Vosk Riviera Escape ve mně evokuje léto, teplo a dovolenou, moc se na něj těším.


Lake Sunset je vosk, který je také takový letní a pohodičkový.


O vosku Aloe Water se hodně píše na FB a instagramu, takže jsem moc ráda, že i já jsem si ho mohla pořídit.


Vosk Sea Salt Sage je takový příjemný jemnější, moc se na něj těším.


No a květinová vůně nesmí chybět, tato je v podání Black Plum Blossom.


No a co Vy a vosky YC? Pálíte je také pravidelně, jako já??
Já si již nedokážu představit pohodový večer bez vosku nebo svíčky.
Asi trochu závislost.

Popřeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...