sobota 9. července 2016

Levný pleťový peeling, který není vůbec zlej


AHOJ, AHOJ,


moc Vás vítám u dnešního článku, kterým bude, jak dobře tušíte, recenze.
Pojďme se podívat na zoubek levnému pleťovému peelingu, který je ale velice dobrý nebo alespoň jsem se ním velice spokojená.

Používám ho cca 3x týdně.


Tento peeling jsem si pořídila v Teta drogérii. Prostě jsem potřebovala nějaký peeling a úplně se mi nechtělo už po 105té kupovat ten od Garnieru, né že by nebyl dobrý, to rozhodně je, ale chtěla jsem prostě změnu.

Inu řekla jsem, že této domácí značce Ellie Teta drogérie dám šanci a zkusím jeho peeling.


Jedná se tedy o hydratační pleťový peeling pro normální a smíšenou pleť.
V létě a v teplejším období mám spíše smíšenou pleť, tak je to pro mě přesně to ideální.


Samotný peeling je gelový, dobře se s ním pracuje a obsahuje drobná zrníčka, která na samotné pleti působí velice obrazivně.
Krásně pleť vyčistí, odmastí a musím říci, že skutečně hydratuje.
Po použití tohoto peelingu není pleť vysušená ani podrážděná.


Líbí se mi ty barevné modré tečky a struktura.


A co Vy, jaké peelingy používáte nyní??

Budu moc ráda za Vaše tipy a doporučení.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...