středa 20. července 2016

Letní soutěž :-))



AHOJ, AHOJ,

Jelikož je již léto a já Vám chci zpříjemnit prázdniny, tak jsem si pro Vás připravila takovou letní soutěž.


Budeme soutěžit o tyto produkty:


Tělové mléko Versense od značky Versace.


Tvářenka Essence z limitované zimní edice - já vím je léto, ale tvářenka se hodí vždycky.


O mono stín značky Rimmel.


Tělové máslíčko Alverde.


Tvářenka Max Factor.


V odstínu 20 Lavish Mauve.


Dvě novinkové rudé rtěnky značky Max Factor.


Marilyn Ruby Red č. 1 a Marilyn Berry č. 3.


Barvičky jsou skutečně krásné a krásně voní.


O bižuterii z Yves Rocher.


Krásná letní barvička, zvláště v létě mám tyrkysovou ráda.


Co by to bylo za soutěž, kdyby ve výhře chyběl vosk od YC.


Nějaké ty vzorečky nesmí chybět.


PODMÍNKY SOUTĚŽE:

  • Být pravidelným čtenářem mého blogu ZDE.
  • Napsat mi dolů do komentářů, pod jakým názvem či jménem mě sledujete a připojit Váš e-mail, abych Vás mohla kontaktovat.
  • Můžete mě sledovat na FB a Instagramu.
  • Pro ty, kdo budou tento článek sdílet na FB, Instagramu, nebo na google + mohou přidat dva komentáře.
  • Doručovací adresa musí být ČR nebo Slovensko
  • No asi už jen držet si palce.




SOUTĚŽ POTRVÁ OD 20. 7.2016  A BUDE KONČIT 3.8.2016 .
VYHLÁŠENÍ VÝHERCE SE USKUTEČNÍ ZDE NA BLOGU A I NA FB A INSTAGRAMU.



Moc Vám všem držím palce.

Přeji krásný a pohodový den.

papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...