pondělí 11. července 2016

Isana, příjemný čistící gel


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, který bude malou recenzí na prima čistící gel.

Tento gel jsem před časem pořídila v drogérii Rossmann.

Jedná se tedy o domácí značku této drogérie, Isana. Vím že tyto čistící a odličovací gely používá spousta blogerek, převážně na odličování do sprchy.



Já tento gel používám každé ráno na vyčištění pleti. Odličovala jsem se s ním cca 3x a vždy šetrně vše odlíčil. Dá se s ním odlíčit i oční make-up.
Gel příjemně voní po květinách, nedráždí pokožku, příjemně ji vyčistí a vyhladí.

Gel je určen pro normální až smíšenou pleť.


Produktu stačí nanést opravdu málo a při kombinaci s vodou krásně napění a dobře pleť vyčistí a připraví ji na celý den.


Gel má takovou středně hutnou konzistenci a je čirý.
Dobře se mi s ním pracuje.


Používám na vyčištění pleti tento silikonový kartáček, který jsem si koupila v DM drogérii v Drážďanech.


S kartáčkem se mi velice dobře pracuje a moc jsme si ho oblíbila.


Tento gel Vám mohu vřele doporučit, i proto že je velice cenově dostupný, dobře vyčistí pleť a i odlíčí a vydrží Vám dlouho.



A co Vy používáte na čištění či odličování Vaší pleti?
Máte produkty značky Isana rádi? Případně budu moc ráda za Vaše tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...