neděle 3. července 2016

Estée Lauder Double Wear



AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, ve kterém se podíváme na zoubek mému novému make-upu Estée Lauder Double Wear.

Tento make-up jsem nejprve testovala cca 10 dní ze vzorečku a poté jsem se rozhodla, že si ho pořídím.



Make-up mám z druhé ruky. Sice jsem si ho chtěla pořídit v Sephoře, ale nakonec ho mám od mojí neteře, která ho nepoužívala a nevyhovoval.


Nejenom, že tento make-up má krásné balení, ale tak má i skvělé make-upové vlastnosti, které mě vyhovují.


Má sice lehce nepraktické dávkování, ale při troše zručnosti to s ním jde krásně.

Má takové jemné složení, textura je jemňoučká, trochu vodová, ale na pleti mi udělá krásný sametový finiš a vydrží mi na pleti celý den.
Nezalézá mi do porů a neztrácí se z pleti.


Má příjemný odstín, který se krásně zapracuje do pokožky a pak jí mám krásně jemnou, sjednocenou a sametovou.

Opravdu jsem s tímto make-upem velice spokojená.

Používám ho nyní opravdu pravidelně.


A co Vy říkáte na tento profláknutý make-up Vy?  Máte s ním nějaké zkušenosti??

Investovali byste do make-upu více jak 1000Kč?

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...