úterý 28. června 2016

Zahalená do ruda :-))


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je tradičně nákupový, ale takový zvláštní.
Opět jsem od své pravidelné čtenářky Janičky pořídila pár produktů, nyní jsou to čistě dekorativní kousky.

Janička mi nabídla čtyři nové rtěnky a dvě tvářenky za 1000kč, no kdo by to nebral.

Jedna rtěnka vyjde v drogérii na 300Kč a tvářenka na 400kč.
Vše přišlo řádně zabaleno a vše bylo zalepeno - čili nepoužito.

Já sice na rudé rtěnky příliš nejsem, ale v jedné jsem našla opravdu zalíbení.


Tato tvářenka mi připomíná trochu styl kosmetiky Milani.
Je příjemná, zapečená, nepráší a je tak akorát pigmentovaná.


Jelikož tyto produkty já zcela nevyužiji, tak Vám dám polovinu z nich do letní soutěže, kterou plánuji.


Tato tvářenka je v odstínu 15 Ceductive Pink.


Druhá tvářenka je dosti podobná a tuto jsem si nechala, prostě mi více vyhovovala.


Opět zapečená, lehce pigmentovaná, a co je super, nepráší.


Jak vidíte, tak je velice lehoučká, takže se bude dát dobře vrstvit.


No a jdeme k hlavnímu tématu a tím jsou novinkové rtěnky od značky Max Factor.
Jsou to ty z edice Marilyn  a barvičky jsou naprosto úchvatné.
Mně nejvíce sedí č. 4.


Jednička je krásná rudá rtěnka, která snad sluší každému. Jinak rtěnky nádherně voní, jsou dobře pigmentované a krásně hydratují rty.


Dvojka je také povedená, taková lehce s oranžovým podtónem, kterou si ode mě vzala moje kamarádka Sylva, které moc sluší.


Růžová trojka jde do soutěže.


No a moje nejoblíbenější je čtyřka, moc mi sluší a moc ráda ji nosím.


Jako dárek jsem od Janičky dostala tento hydratační krém na ruce od značky Yves Rocher.


Musím říct, že toto byl kup měsíce, jednak to udělá službu mně, ale i podaruji Vás, z čehož mám velikou radost.


A co říkáte Vy na novou kolekci rtěnek od značky Max Factor?
Líbí se Vám, nebo dáváte raději přednost nude rtům.


Budu moc ráda za Vaše komentáře a přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...