úterý 14. června 2016

Versace Versense


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u novinek.

Od své známé kadeřnice jsem si pořídila tuto krásnou dvojici, jedná se tedy o parfém od značky Versace a samotná vůně se jmenuje Versense.

Tuto dvojici jsem si pořídila za krásných 800Kč. Jedná se o originál, který se běžně prodává v parfumériích, její dcera pracuje na letišti v parfumérii na a jako prémie dostává kosmetiku či parfémy, které pak pod cenou rozprodává a já jsem této výhodné nabídky hned využila.


Set tedy obsahuje tělové mléko a parfém v objemu 50ml.


Versace Versense je určena všem ženám, které touží po pocitu svěžesti a zároveň chtějí být smyslné a přitažlivé. Lehké a zároveň opojné esence dělají z parfému Versense pravou oslavu křehkého i smyslného ženství. Hřejivým tónům santalového dřeva a cedru dává vyniknout kombinace zelené mandarinky a exotické opuncie. Netradiční olivovník spolu s bergamotem jsou jen třešničkou na dortu tohoto osobitého a velice vkusného parfému. Buďte jako vůně Versace Versense. Smyslná a zároveň svěží a opojná!


Složení

Hlava

opuncie, bergamot, mandarinka

Srdce

jasmín, kardamom, narcis

Základ

cedr, pižmo, olivovník, santalové dřevo


Jednak že vůně má nádherný flakonek a tak typický znak pro Versace, ale navíc naprosto skvostně voní.
Je to taková energická a smyslná vůně.
Voní svěže, ale přitom dlouho vydrží a musím říct, že jsem z této vůně naprosto unešená a nadšená.


Versace prostě flakonky a vůně prostě umí.


Tělovou emulzi jsem zatím nezkoušela, ale myslím si, že já jí spíše dám do nějaké další soutěže, pokud by byl zájem.


Emulze obsahuje 100ml produktu.

No a to jsou mé novinky a nákupy.
Musím říct, že jsem tímto nákupem opravdu neprohloupila a ba naopak jsem se trefila.
Na léto a jaro to bude ideální parfém.


Navíc to krásné balení.


A co Vy, znáte parfémy od Versace, máte s nimi nějakou zkušenost??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.


papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...