středa 8. června 2016

Tělové máslo WHITE PASSION



AHOJ, AHOJ,


 Vítejte u dnešní rychlé recenze.

Tělové máslo od Balea jsem již měla, ale toto je s jinou vůní a musím říct, že se i malinko konzistenčně liší.


Jedná se o tělové máslo o objemu 200Ml s názvem White Passion, které je určeno pro suchou až velmi suchou pokožku. Myslím si, že je ideální používat ho v zimním a chladnějším období.


Toto tělové máslo obsahuje i kakaové máslo, a to dodává velikou hydrataci pokožky.

Konzistence produktu je taková velice hutná, až se někdy hůře nabírá, ale jakmile máte produkt v rukou nebo na prstech, tak díky tělesnému teplu změkne a dobře se s ním pracuje.


Krásně jemně voní, úžasně hydratuje, to ano, ale maličko hůř se vsakuje, takže před oblíkáním musíte maličko počkat a nebo si cca ob den měnit pyžamo, tak to alespoň dělám já a vše je v pořádku.


Sami vidíte, že konzistence je opravdu hutnější.
Cena je přijatelná, nejedná se o žádnou limitovanou edici, takže tento produkt dobře seženete.
Jen maličko rychle ubývá.
Poměr cena kvalita je naprosto parádní, takže  JÁ ZA SEBE VÁM TENTO PRODUKT MOHU DOPORUČIT.


A co vy a tělová másla? Máte raději hutné nebo dáváte přednost tělovým emulzím či mlékům?

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...