pátek 3. června 2016

Tak tohle se opravdu Balea DM povedlo


AHOJ, AHOJ,


 Vítejte u dnešní recenze.

Nedávno jsem zavítala do DM drogérie a mimochodem jsem si odnesla i tento skvost. Jedná se tedy o sprchový gel s vůní zázvoru a citronu.
Musím skutečně říci, že tento produkt se jim velice povedl.


Nejenom, že má krásný obal a nejedná se o limitovanou edici z čehož mám velikou radost, ale naprosto nádherně voní. Voní skutečně po klasické vůní zázvoru a citronu.
Tento produkt bude pro milovníky svěží vůně a pro milovníky zázvoru, ti co zázvor nemusí, tak jim to asi příliš vonět nebude.


Je to tedy tělová emulze do sprchy s úžasnou a nezaměnitelnou vůní zázvoru a citronu.


Konzistence je gelová a barvička krásně teple žlutá.

Emulze moc krásně pění, dobře myje, nevysušuje ani tolik pokožku, ale co je na ní nejlepší je její úžasná a úchvatná svěží vůně.

Tento produkt je novinkou v DM drogérii.

Cena se pohybuje za 200ml produktu okolo 30-40Kč, což si myslím, že je také parádní.


A co Vy, máte rádi sprcháče Balea? Já tedy moc a ráda je střídám.

Budu moc ráda za Vaše tipy na dobré sprchové gely.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...