čtvrtek 2. června 2016

Piňa Colada na tělo :-))



AHOJ, AHOJ,


Vítám Vás u dnešního nákupového článku.
Jelikož jsem samozřejmě zjistila, že kosmetická značka The Body shop má jarní novinky, hned jsem naběhla do OC Nový Smíchov a šla je omrknout.



Nejvíce jsem se těšila na novinkovou řadu Piňa Colada. Jak víte, tak já kokos přímo miluji a tato řada obsahuje sušený kokos.


Pořídila jsem si hned dva produkty a jedním z nich je sprchový gel.
Voní krásně svěže, jarně, po ananasu a po kokosu, takže prostě mě voní naprosto parádně a už se na něj moc těším.


Další produkt, který mě moc zajímal, bylo tělové  máslo. Já jsem již tělové máslo měla a byla jsem s ním velice spokojená.


Toto tělové máslo je opět ze stejné řady Piňa Colada.
Jelikož jsem si vzala dva produkty, tak jsem dostala 20-ti % slevu, což je super.


Milá slečna v obchodu mi nabízela tělový a pleťový peeling. Ten jsem vyzkoušela a ještě mi dala domů malý vzoreček na důkladnější vyzkoušení.



No řekněte sami, není toto balení a provedení rozkošné :-) ?


Peeling jsem již zkoušela a je jemňoučký, příjemný a krásně kokosově-ananasově voní.


Letáčky vypadají také velice lákavě.


V měsíci květnu měl  The Body Shop narozeniny, tak měl  ve třech pražských prodejnách slevu na produkty 40%, což mi přijde naprosto parádní.


Slevu jsem uplatnila  26.5. 2016, což rozhodně super, těšte se  :-))


Za dva naprosto povedené produkty jsem utratila se slevou krásných 279Kč.


Tak a to jsou mé novinkové nákupy.


A co jste si naposledy pořídili Vy?
Máte rádi tuto kosmetickou značku The Body Shop?
Znáte ji??



Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...