pondělí 13. června 2016

Oblíbenci za poslední dobu


AHOJ, AHOJ,


 Po nějakém čase Vám opět přináším článek s mými oblíbenými produkty za poslední dobu, proč za poslední dobu, protože tento typ článků není na měsíční bázi.

Vybrala jsem nejoblíbenější a nejčastěji používané produkty.

Jedná se převážně o dekorativní kosmetiku, která Vás zajímá asi nejvíce a o doplňky.


Oči jsem si asi nejvíce líčila touto paletkou od Sleeku.


Jedná se o paletku Celestial 445, kterou jsem si loni kupovala na veletrhu Interbeaty v Holešovicích.


Hvězdičkou jsem Vám označila stíny, které pro mě byly top.


Opět jsem si oblíbila tvářenku od Catrice, na kterou jsem psala již samostatnou recenzi.


Tato tvářenka je super a mám jí v odstínu 080 Sunrose Avenue.


Jako bázi používám tuto od značky Ryor, je průhledné a taková lehce silikonová, stíny mi pěkně udrží na oku celý den, někdo jí používá na celý obličej, ale já se bojím, že bych po ní byla příliš mastná a že by se mi zanášely pory, ale někdy to asi budu muset vyzkoušet.


No a make-up je jasný, opět jsem se vrátila ke své oblíbené značce Rimmel a nyní mám Lasting finish 25 nude v odstínu 100 ivory.


Korektor všemi milovaný a opěvovaný u mě nesmí chybět, je skutečně skvělý, dobře kryje, dobře se s ním pracuje a opět jsem na něj psala samostatnou recenzi.


Tato řasenka je parádní, je velice cenově dostupná, třeba i pro studentky a dělá řasy pěkné, dobře je natočí a zahustí, neobtiskává se a já jí mám velice ráda.


Toto je moje jarní vůně, kterou mám od své pravidelné čtenářky Janičky.


Je to tedy Quatre Boucheron, krásná jemná květinová vůně, ale příliš nevydrží.


Moje nové naušnice, které jsou oboustranné a jsou super.


No a moje krásky, moje oblíbené hodinky, jistě už je znáte. DW. :-))


Tak snad se Vám moji momentální oblíbenci líbily.

Budu moc ráda za Vaše komentáře, kde mi napíšete o svých oblíbencích.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...