čtvrtek 9. června 2016

Nedělní nákupy


AHOJ, AHOJ,


Vítám Vás u dnešního článku a také Vám přeji krásný a příjemný den.
Nedalo mi to a musela jsem se vypravit do nově otevřené prodejny NYX, první ve střední Evropě a to v OC Nový Smíchov.


Pořádně jsem nevěděla, co si pořídit. V poslední době si rty příliš nelíčím a tak jsem vsadila na jistotu  a vybrala jsi transparentní pudr, který je prý parádní.


Mám ho v odstínu Mint Green, což jsem netušila, když jsem si ho v obchůdku brala. Pod umělým osvětlením vypadal zcela bíle, ale věřím, že bude super.

Vyšel mě na 159Kč.

Uvažovala jsem o konturovací paletce, kterou jsem měla v ruce a také se mi zalíbila řasenka, ale vzhledem k tomu, že dnešní nákupy jsou spíše o kabelce, tak jsem nechtěla tolik utrácet. :-) snad mi to odpustíte, navíc prodejnu NYX mám blízko, tak tam budu jistě častou návštěvnicí.


Co je super, pro mimopražské obzvláště, tak se brzy otevře NYX e-shop, tak sledujte a číhejte.


Můj hlavní cíl byl v prodejně Beltissimo.
Ještě jsem zvažovala plastovou kabelku Obag, ale tu jsem si osahala, vyzkoušela ještě tentýž den, ale dospěla jsem k závěru, že zůstanu věrná kabelkám Longchamp.


Toto je již můj třetí kousek do sbírky a druhý v této velikosti.
První jsem si pořídila k narozeninám - půlkulatým a mám ji stále a je báječná.


Kdo tyto kabelky nezná, tak se na ně skutečně podívejte, jsou flexibilní, mají v nabídce velké i menší, kožené i takto textilní, ale mají i obaly na notebooky nebo krásné batůžky.


Klasický detail této značky.
Sice se mi více líbila barvička šedo-modrá, ale tu v této velikosti neměli, tak jsem si vybrala tuto tmavě modrou.



Je krásná a jsem z ní naprosto unešená. Je veliká, prostorná, nová a voňavá.


Má krásné zlaté detaily


Je sice docela dražší, ale investice se do takovéto "klasické kabelky" vyplatí.

Cena byla 2 490Kč.

Ano, někdo může namítat takové peníze za kousek textilu, kousek kůže...ale tato kabelka slouží, je velice slušivá, extrémně praktická a navíc tak krásná a alá noblesní. Miluju tyto kabelky. :-))


Mám ji ve střední velikosti, která je malinko větší, tak že se do ní vejde velikost A3 a docela slušný nákup.
Hodí se do společnosti, k volnočasovým aktivitám, na pláž, na výlet, prostě ji miluji, jelikož je multifunkční. :-))
No prostě, kdo by ji nemiloval??


Tak to byly mé nedělní nákupy, na dva produkty jsem utratila docela dost peněz, já vím, ale nemohla jsem si pomoct. :-)


A co Vy říkáte na to, že se otevřela takto luxusní prodejna ve střední Evropě, v Praze, v OC Nový Smíchov, já si myslím, že pro toto obchodní centrum je to čest.

No a jaké kabelky máte rádi a kterým prostě neodoláte??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...