pondělí 20. června 2016

Nákupy a novinky od Avonu


AHOJ, AHOJ,


 Vítejte u dnešního článku, který bude o mých posledních nákupech z Avon katalogu. Nějaké novinky jsem si objednala, teď Vám je zde představím.
Jedná se především o pečující kosmetiku, kterou Avon umí.


V akci jsem si pořídila tento mycí pleťový gel na obličej pro všechny typy pokožky. S touto řadou nutraeffects mám zkušenost asi se dvěma produkty, micelární voda mi nesedla, ale pleťový krém mi sedí a vyhovuje hodně.


Na léto jsem si vzala i tento novinkový sprchový gel s vůní tropického ovoce.


Tento krém na ruce s vůní sladké a smyslné vanilky je parádní, krásně hydratuje, dobře se vstřebává a nádherně voní.


Co by to byly za nákupy od Avonu, kdyby tam nebyly produkt na nožky.
Řadu foot works Avon prostě umí a jeho produkty na chodidla jsou vyhlášené a troufnu si říct, že i velice oblíbené.


Vzala jsem si tedy sadu v akci, která obsahuje tři výrobky.
Chladivý a přitom hydratační krém s vůní limetky a máty bude jistě super.


Chladivý a osvěžující sprej na nohy bude jistě super, uleví namáhaným nožkám.


No a poslední z tria je peeling, který bude jistě super osvěžující.


Vůni do kabelky jsem si vzala tuto akční. Jedná se o vůni letních květů a smyslného dřeva.
Vím, že to není extra vůně, že nevydrží dlouho, ale do kabelky, bohatě stačí.


Ráda si ozkouším novinkové vzorečky a také kouknu do nového katalogu.


Tak to byl můj nákup z katalogu Avon?
Avon dělá moje maminka cca 21 let a je s ním velice spokojená.


A co Vy? Máte rádi Avon, nebo jste jeho odpůrci??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji krásný a pohodový den.


papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...