sobota 25. června 2016

Miš maš středeční nákupy pro radost


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešních nákupů, v týdnu jsem plánovitě zašla do Teta drogérie a také do prodejny Yves Rocher.




Jelikož mi dochází pleťový peeling, tak jsem si řekla, že vyzkouším jejich domácí značku Ellie.


Stál pár korun a měl by to být hydratační pleťový peeling, inu ozkoušíme a uvidíme.


Na slevový kuponek jsem i mému muži pořídila tento tradiční deodorant za krásných 50Kč.


Opět na poukázku v Yves Rocher jsem si vyzvedla tuto hydratační a pečující pleťovou masku, která mě vyšla na krásných 170Kč.


Podmínkou této akce byl nákup s 40% slevou a já si vybrala novinkový šampon na vlasy pro zářivý lesk.


Uvidíme, jaký bude, ale obecně produkty od této značky mám velice ráda a moc mi vyhovují.


Jako pozornost jsem dostala i malinkatou verzi pleťového krému proti vráskám, třeba bude dobrý.


No a milým dárkem k nákupu byl i tyrkysový náhrdelník.


Poté jsem zavítala do prodejny Levné knihy a musela jsem si odnést tuto krásnou uzavíratelnou skleničku, ano již jednu vlastním, ale tu jsem si odnesla do práce a doma žádnou nemám.


Je skutečně krásná, taková tyrkysová.


No a kamarádkám jsem udělala radost a koupila jsem jim aroma lampičky s vosky od YC.


Jedna varianta je béžová, která se hodí Sylvě do interiéru.


No a druhá varianta musela být růžová, jelikož mají kadeřnictví růžové, ale jinak holky hlásily, že jim i zákaznicím to moc vonělo. Za což jsem moc ráda. Dáreček udělal radost.


No a co jste si v poslední době pořídili Vy?



budu moc ráda za Vaše komentáře  tipy.

Mějte krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...