středa 22. června 2016

Letní péče o vlásky aneb ochrana před sluníčkem


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku.
Já vím, že nyní je na blogu více článků o vlasové kosmetice, ale mě ty moje delší vlasy prostě baví. Tak ani dnes tomu nebude jinak.


Jelikož do naší letní dovolené odpočítávám dny, tak jsem se na ni chtěla také řádně připravit.
Ba ne, na dovolenou do Chorvatska jedeme až v září, ale přípravu prostě podcenit nechci.

Od své úžasné kadeřnice Gábinky, kterou tímto velice zdravím, jsem si vzala letní balíček vlasové kosmetiky Loreal Professionnel.


Jedná se o letní ochrannou řadu s úžasnou meruňkovou vůní, která obsahuje tři produkty.
Ochranný šampon na vlasy, který by měl vlasy ochránit před slunečním zářením a nedopustit vysušení vlasů.


Regenerační a ochranný šampon, který okamžitě ošetří vlasové vlákno a ochrání před silným letním slunečním zářením. Naprosto dokonale voní po meruňkách, je to jako byste si přičichli k meruňkové přesnídávce.


Jelikož se jedná o profesionální řadu, tak ceny jsou trochu vyšší, ale říkala jsem si, že mi za to moje vlásky prostě stojí. Cena za 250ml šamponu je 178Kč.


Nedílnou součástí je i maska na vlasy, opět s naprosto úžasnou meruňkovou vůní.


Regenerační a vyživující vlasová maska, která okamžitě vyživí vlasové vlákno a chrání ho před silným letním slunečním zářením.


Má velice příjemnou konzistenci a ta vůně, no páni, z té jsem asi nejvíc nadšená.

200ml produktu mě vyšlo na 279Kč.


A jsme u zlatého hřebu setu, kterým je vlasový a regenerační olej, který má chránit před slunečním svitem a okamžitě vlasové vlákno regenerovat.

Má se nastříkat na vlasy jako ochrana a je jedno jestli do suchých nebo do mokrých vlasů.
Myslím si, že bude ideální k moři a i pro rychlé a snadné použití na pláži.


Opět neodolatelně voní po meruňkách.
Ochranný sprej s technologií Mexoryl. Chrání před slunečním zářením a dehydratací vlasového vlákna.


125ml tohoto olejíčku vyjde na 357Kč, ale já jsem ho v setu dostala zdarma.
Takto výhodným setům se prostě nedá odolat.


A co Vy, také se těšíte na léto a dovolenou a jak se na léto připravujete?
Už máte nakoupené produkty na ochranu před sluncem??
Mě ještě nákup opalovacích a dalších krémů čeká, stále zvažuji, jestli mám jako klasicky zavítat do lékárny a nebo jestli mám zkusit Baleu?


No ale každopádně se velice těším na léto a moře.
A jak si plánujete léto a dovolenou Vy??


Moji milí, budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...