pátek 27. května 2016

Sol de Rio bronzing powder


AHOJ, AHOJ,


 Moji milí moc Vás vítám u dnešního článečku, kterým bude recenze na bronzer, který jsem si pořídila od mé pravidelné čtenářky a odběratelky Janičky, kterou tímto zdravím.

Janička mi před časem nabídla tento bronzer Sephora Sol de Rio.
Musím říct, že ho používám denně a jsem s ním velice spokojená a Janče moc děkuji za tak báječný produkt.


Jednak má nádherné balení, takové veselé a letní.

Bronzer je tady z limitované edice, takže ho v Sephoře asi neseženete pořád.

Bronzer je obrovský, má neuvěřitelných 25g, což si myslím, že je nemožné vypotřebovat.
Také má naprosto skvělé, veliké a praktické zrcátko.


Reliéf samotného bronzeru je také moc krásný. Na fotce můžete pěkně vidět, že ho skutečně používám pravidelně a že nápis už je malinkato setřený.


Má krásnou světloučkou barvičku, vůbec nepráší a myslím si, že v létě bude úžasný místo tvářenky.
Nyní s ním konturuji hlavně lícní kosti a bradu, občas si ho nanesu na čelo.


Dobře se mi s ním pracuje, nepráší, není téměř parfemovaný, přijde mi, že neubývá.
Mě prostě takto pigmentovaný a barevný bronzer naprosto vyhovuje.


Zde vidíte pigmentaci, která není nějaká extrovní, ale přijde mi lepší, když si produkt můžete navrstvit dle své potřeby.


Zde je sice pigmentace vidět dobrá, ale to jsem skutečně do produktu zajela, chtěla jsem, abyste viděli jeho skutečnou barvu.

Takže na závěr bude takové shrnutí.
Mě vyhovuje barvou, pigmentací, parádní je, že vůbec nepráší, je sice bez pigmentace, ale stejnak O NĚM MOHU ŘÍCI ŽE JE TO SUPER BRONZER A MOHU VÁM HO VŘELE DOPORUČIT.





Ještě by Vás asi taky zajímala cena, tak ta se pohybuje okolo 500Kč tuším. Je to zatím nejlepší z bronzerů, který jsem zkoušela a měla jsem od Milany, mám od Essence ten je taky moc fajn a pak jsem měla od Sleek a ten mi nevyhovoval pro svůj podton příliš do žluta.


No a co Vy, také používáte bronzery?

Pokud ano, tak budu moc ráda za Vaše tipy.

Předem děkuji za komentáře a přeji Vám krásný a pohodový den.


Mějte se prima.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...