neděle 15. května 2016

Sladký peeling z drogérky


AHOJ, AHOJ,

 Vítejte u dnešního článku a moc Vás zdravím.

Dneska se podíváme na produkt od kosmetické značky DM Balea a bude to sprchový peeling s vůní mandlí a vanilky.

Tento produkt je spíše pro milovníky sladkých vůní, které mě se více hodí pro chladnější období.



Tento produkt je z limitované edice, která si myslím, že se povedla.




Jedná se tedy o produkt: Krémový olejový sprchový peeling s vůní vanilky a mandlí o objemu 200ml.

Moc se mi líbí balení, je takové pěkné a praktické.


Zavírání je klasické a praktické.

Konzistence je taková gelová, trochu hutnější, zrníčka jsou docela jemná, ale dobře pokožku obrousí a vyhladí.
Navíc olej dodá pleti hydrataci, co bych vypíchla je příjemná sladká vůně vanilky a mandlí.





Mě tento peeling na tělo vyhovuje a přijde mi to prima produkt od DM Balea.

Ceno okolo 60Kč, což mi přijde také super.


A co Vy říkáte na tělové peelingy, používáte je??

Pokud ano, tak mi prosím napište Vaše oblíbené, ať je můžu také vyzkoušet.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...