středa 11. května 2016

Regenerační tělové mléko - bambucké máslo a citronová tráva


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u mého dnešního článku, kterým bude recenze na pečující tělové regenerační mléko s bambuckým máslem a citronovou trávou.

Tento produkt jsem si před nedávnem pořídila v drogérii Rossmann za cca 150Kč. Ano, někdo by mohl říct, že je to docela dost za tělové mléko, ale já mám výrobky této kosmetické značky docela ozkoušené a jsem s nimi velice spokojená. Nejvíce si kupuji pleťové masky, tělové krémy a také jsou super peelingy.


Inu toto na této značce se mi líbí, že je ryze přírodní a na nic si nehraje. Je pravda, že cena tomu také odpovídá a balení jsou někdy až příliš veliká.

Líbí se mi balení, jsou praktická a navíc barevná a krásná.


Na tomto produktu je vidět a znát skutečně na vlastní kůži, že obsahuje tak vyživující bambucké m áslo. Pokožku zanechá krásně hydratovanou, vyživenou, vypnutou a krásně hladkou.

Obsahuje tedy tělové mléko, bambucké máslo a extrakt z citronové trávy, která je velice svěží a taková fresh.
Pokožka je po něm skutečně taková hebká, vláčná a napapaná.



Co do konzistence, která je maličko hutnější na tělové mléko, ale to je dáno obsahem právě bambuckého másla.
Příjemně se nanáší, dobře se vstřebává a wau ta hydratace, ta je naprosto fantastická, vůně je příměrná bambuckému máslu. Ale není nijak nepříjemná, kdo má hodně suchou pokožku se sklony k suchým místům tak vřele tento produkt doporučuji.



Tento produkt je hydratační a moc příjemný a je takový pečující o moji pokožku.
Jsem moc ráda, že jsem právě do tohoto výrobku investovala.
Zprvu jsem si říkala, jojo tato řada je super, ale co ta vůně, vůbec to není znát, ta hydratace a napapaná pokožka to vše zařídí tak, že budete moc spokojeni, takže JÁ VÁM ZA SEBE TENTO PRODUKT VŘELE DOPORUČIT.


A co Vy čím hydratujete Vaší pokožku Vy?

Pakliže máte nějaký ozkoušený a dobrý produkt, tak mi prosím napište dolů do komentářů a já moc ráda ozkouším.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

Mějte se prima.


papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...