úterý 10. května 2016

Novinky z DM drogérie


AHOJ, AHOJ,

 Moji milí, moc Vás vítám u nového článku.
Dnes to budou opět nákupy v mé oblíbené DM drogérii. :-))
Inu, vrhneme se na to.


Začala jsem vlasovou kosmetikou, jelikož mi dochází lak na vlasy, tak jsem si pořídila nový. Tento mi velice vyhovuje.


Jelikož mám nově melíry, tak se mi vlasy po umytí hůře rozčesávají, tak jsem si pořídila vanilkový balzám na vlasy, který jsem kdysi měla a byl moc fajn.


A jsme u novinek, na německém Istagramu jsem viděla, že Balea má novinku a to sprchový gel Sport a Refresh. Voní velice citrusově a svěže, už se na něj moc těším.







No a co jsem neobjevila - našla jsem v regálu novou limitovanou kolekci, no to bych nebyla já, kdybych si jí hned neodnesla.
Jedná se tedy o sprchový gel s vůní broskve a vodní lilie, na první přivonění voní velice příjemně.




Konečně jsem sehnala hruškový sprchový gel od značky Dermacol z řady Aroma Ritual. Co jsem ho očuchávala, tak voní dosti sladce, ale hrušku v něm příliš necítím, no uvidíme, jaký bude.



A jsme u další limitované edice, toto je asi jarní a odnesla jsem si tekuté mýdlo na ruce s praktickým dávkovačem s vůní marakuji a frézie.



No a další sprchový gel ke sprchové královně.


Tento je s vůní ibišku a nektarinky a myslím si, že jsem ho již měla a byl prima.


Toto je ale pro mě rozhodně novinka, ke které když jsem přičichla, tak jsem řekla teda wau, to voní naprosto fantasticky.


Jedná se tedy o tělovou emulzi do sprchy s vůní zázvoru a citronu.
Voní naprosto fantasticky a už se nemůžu dočkat, až tento sprcháč použiju.

Deodorantů není nikdy dost, tak jsem chtěla vyzkoušet tento Dry deodorant, uvidíme, jaký bude.




O této nové micelární vodě se hodně mluví a píše a nebyla bych to já, abych si jí zkrátka nepořídila.


Jsem maličko skeptická, protože ta růžová mi příliš nevyhovovala, pálila mě a tak, ale uvidíme, třeba tato bude lepší.


A jsme opět u vlasů, toto je urychlovač vysoušení vlasů, což je pro mě naprosto super a rozhodně jsem to tam nemohla nechat.


Tento produkt je tedy dvousložkový a měl by se nastříkat do ručníkem vysušených vlasů a měl by napomoci vysoušení samotným teplým vzduchem, inu uvidíme, ozkoušíme a rozhodně Vám dám vědět.


Jelikož to byl docela větší nákup, tak jsem dostala jako dárek na pokladně skládací deštní.



Jelikož mi došly moje Rimmelí make-upy, tak jsem si řekla, že zkusím tento.
Zatím jsem ho měla jen jednou a přišel mi super, ale určitě ho budu testovat a dočkáte se samostatné recenze.


No a jsme u konce. Celý nákup mě vyšel na krásných 722Kč


A co jste si naposledy pořídili Vy?? Ano je to hlavně o kosmetické značce Balea, ale proč ji nepoužívat, když je velice cenově dostupná a vyhovující.

Docela by mě zajímal Váš  názor na Balea.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

Mějte se fajn.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...