neděle 15. května 2016

Nivea šampon a kondicioner které Vám vykouzlí krásné vlásky


AHOJ, AHOJ,

Vítám Vás u tohoto dnešního článku, který mimochodem píšu při našem třetím zápasu na MS v hokeji. Jen abyste si představili, jak často a kolik článků mám připravených dopředu.
Někdo to možná ocení, někoho to možná pohorší, ale taková jsem já, mám ráda jistotu, že každý den vyjde článek, tak to mám nastavené a tak to mám ráda.


Začneme u šetrného a pečujícího šamponu Nivea na vlasy, toto duo jsem získala díky výhře v DM boxu, která mě velmi potěšila.


Jedná se o pečující šampon na vlasy, který zajistí odstranění poškození, kde je potřeba. Posiluje vlasy tím, že odstraňuje poškození zevnitř.

 Za mě: šampon krásně voní, úžasně pění a krásně vlasy umyje a zregeneruje.




Má takovou bílou - lesklejší barvu, hutnější konzistenci a je pravda, že se maličko hůře vymývá z vlasů, ale ta práce a pečlivost za to stojí.
Nádherně voní a úžasně pění, jsem rozhodně spokojená.


A jsme u kondicioneru, který je naprosto parádní.



Krásně voní, skvěle se vstřebává a nádherně vlasy hydratuje  a oddělí.


Já vlasy umyji, poté si jdu vyčistit pleť, pak si nandám masku a čekám než bude účinkovat, to je taková moje rutina.
Mezitím co si moje pleť odpočine, tak se mi vlasy v turbanu lehce vysuší.
Když ho rozbalím a použiji tento úžasný kondicioner, tak jsou mé vlasy krásně voňavé, hebké, parádně se rozčesají a přijde mi, že se i lépe upravují, prostě lépe drží svůj tvar.




Konzistence tohoto kondicioneru je maličko hutnější, ale příjemná.
Krásně přilne k vlasům a nádherně je vyhladí.


Krásné duo z DM boxíku. :-))
Moc se povedlo.


A co Vy říkáte na kosmetiku Nivea a už jste měli štěstí a vyhráli DM box??

Popřeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.










Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...