pátek 20. května 2016

Další prima pleťová maska


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku, kterým bude recenze na PLEŤOVOU MASKU ZNAČKY FREEMAN.
Obecně vzato, masky od této kosmetické značky mám velice ráda a kupuji si je pravidelně.
Tuto mám poprvé a jsem s ní velice spokojená.


Jedná se tedy o ČISTÍCÍ KAOLÍNOVOU MASKU S PLODY ACAIL A MEGA 8 KOMPLEXEM.
Obsahuje přírodní rostlinné ingredience, které blahodárně působí na Vaši pleť.
Tato maska má odstraňovat přebytečnou mastnotu pleti díky svému přírodnímu složení, kterým je: extrakt plodů acai, granátového jablka, kustovnice, manga, borůvek a vitamínu E a kaolínového jílu.


Maska má takovou tužší konzistenci a maličko výrazněji voní, což mi trochu vadí v okolí očí.


Maska krásně stáhne a vyčistí pory, přijde mi, že je tak trochu zakonzervuje a druhý den se vůbec nelesknete a nemáte přebytečný maz na pokožce.
Nyní vidíte masku po nanesení, jak usychá, tak lehce zesvětlá.



Trochu hůř se smývá, ale houbičkou je to v pohodě.
Pleť krásně projasní, zbaví přebytečného mazu a používat se má 1x a 2x týdně, což já dělám.
Jsem s touto maskou velice spokojená  A MOHU VÁM JI VŘELE DOPORUČIT, ideální k pročištění pórů a detoxikaci.
Kupuji ji v drogériích Teta.


No a co Vy, jaké máte oblíbené pleťové masky?

Které mi můžete doporučit??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

Mějte se prima.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...